اخبار سامسونگ, اخبار کوتاه, سامسونگ, سامسونگ گلکسی, گوشی موبایل

گلکسی زد فلیپ 5 با به‌ روزرسانی آوریل 2024 ایمن‌ تر می‌شود

گلکسی زد فلیپ 5 با به‌روزرسانی آوریل 2024 ایمن‌تر می‌شود

هفته گذشته، شرکت سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گوشی گلکسی زد فلیپ 5 منتشر کرد. اکنون، این شرکت بزرگ کره‌ای نیز یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگر را برای گوشی تاشو خود در نظر گرفته است. این به‌روزرسانی با نام وصله امنیتی آوریل 2024، با هدف افزایش امنیت دستگاه در دستور کار قرار دارد.

نسخه جدید به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی گلکسی زد فلیپ 5 هم‌اکنون در تمامی کشورهای اروپایی در دسترس است. این به‌روزرسانی با نسخه سیستم عامل F731BXXS1CXCK ارائه شده و در حالت کلی یک به‌روزرسانی کوچک است که هیچ قابلیت جدیدی را به دستگاه اضافه نمی‌کند، بلکه تنها به برطرف کردن چند مشکل امنیتی می‌پردازد.

کاربرانی که در اروپا زندگی می‌کنند و از گوشی گلکسی زد فلیپ 5 استفاده می‌کنند، می‌توانند به‌روزرسانی جدید را روی دستگاه خود نصب کنند. برای این منظور، کافیست به قسمت تنظیمات رفته و در بخش نرم‌افزار به‌روزرسانی، گزینه “بارگیری و نصب” را انتخاب و به‌روزرسانی جدید را دانلود نمایند. همچنین، کاربرانی که با روش فلش دستی آشنایی دارند، می‌توانند از این روش برای به‌روزرسانی استفاده نمایند.

سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ 5 را در نیمه دوم سال 2023 با نسخه اندروید 13 معرفی کرد. در انتهای سال گذشته، این گوشی تاشو به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد و هفته گذشته نیز به‌روزرسانی One UI 6.1 را با ویژگی‌های جدید دریافت کرد. این شرکت فناوری در آینده نیز سه به‌روزرسانی دیگر برای این دستگاه را در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *