آپدیت اندروید, اخبار اندروید, اخبار کوتاه, تکنولوژی, گوگل

ویژگی جدید اندروید 15 عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد

ویژگی جدید اندروید 15 عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد

اندروید 15 در حال آماده شدن است تا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ترفندهای جدید را به گوشی‌های اندرویدی بیاورد. روز گذشته مشخص شد که این به‌روزرسانی، امنیت حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند و حالا اخبار نشان از ویژگی جدید اندروید 15 دارد که سلامت باتری را تضمین می‌کند.

اندروید 15 احتمالاً گزینه جدیدی را برای تنظیمات زمان‌بندی صفحه نمایش معرفی خواهد کرد که سلامت باتری شما را افزایش می‌دهد. میشال رحمان، متخصص اندروید در Android Authority، رشته‌هایی را مشاهده کرد که اشاره‌ای به یک ویژگی بازنگری تطبیقی ​​جدید در دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15 دارد. این رشته‌ها توضیح می‌دهند که قابلیت جدید باعث می‌شود “اگر از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید، به‌طور خودکار صفحه‌تان را زود خاموش کند.”

تضمین سلامت باتری با ویژگی جدید اندروید 15

با توجه به اینکه هنوز روش تشخیص عدم استفاده از دستگاه در اندروید 15 مشخص نشده است، احتمالاً یک معیار هوشمندتر از برخورد لمسی برای این کار به کار گرفته می‌شود. حتی احتمال وجود دارد که دوربین جلوی دستگاه شما برای اطمینان از اتمام کار استفاده شود.

جالب است که این رشته‌ها زیر com.google.* یافت می‌شوند، که نشان می‌دهد که احتمالاً ویژگی زمان‌بندی تطبیقی ​​به‌عنوان یک ویژگی انحصاری با گوشی‌های Pixel عرضه خواهد شد. با این حال، همانطور که ویژگی توجه به صفحه قبل از در دسترس قرار گرفتن در سایر گوشی‌های هوشمند با پیکسل 4 عرضه شد، ممکن است برای این ویژگی نیز الگوی مشابهی را ببینیم.

با ویژگی جدید تایم‌اوت تطبیقی در اندروید 15، شما می‌توانید بدون نگرانی بیش از حد در مورد امنیت، از زمان‌بندی طولانی‌تر صفحه نمایش لذت ببرید. سیستم هوشمند صفحه نمایش شما را خاموش می‌کند و پس از اتمام کار با دستگاه، آن را قفل می‌کند. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی عرضه خواهد شد، اما ممکن است به زودی تصویر واضح‌تری از آن داشته باشیم زیرا گوگل به انتشار نسخه‌های پیش‌نمایش اندروید 15 ادامه می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود گوگل در کنفرانس I/O خود که قرار است در 14 مه برگزار شود، جزئیات بیشتری راجع به اندروید 15 ارائه کند. برخی از ویژگی‌ها و تغییرات مورد انتظار شامل ایجاد یک فضای خصوصی جدید برای برنامه‌های حساس، به‌روزرسانی‌های نوار وضعیت و گزینه‌های اضافی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *