Dean DeBlois, DreamWorks, How To Train Your Dragon, اخبار سینما, فیلم و سریال

بازیگر جدید فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon معرفی شد

بازیگر جدید فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon

[ad_1]

انیمیشن زنده‌ی اکشن “How to Train Your Dragon” در حال ساخت است و به تازگی افشا شده است که روث کاد به تیم بازیگری این اثر اضافه شده است.

با شروع فرایند تولید این انیمیشن زنده‌ی اکشن، بازیگران آن به تدریج معرفی می‌شوند و اخیراً اعلام شده است که روث کاد، بازیگر و ستارهٔ تیک‌تاک، در این انیمیشن زنده‌ی اکشن حضور خواهد داشت.

روث کاد که پیشتر در سریال‌های “The Fall Of House Usher” و “Midnight Club” به ایفای نقش پرداخته بود، در این اثر نقش فِلِگما را ایفا خواهد کرد که در انیمیشن توسط اشلی جِنسِن صداپذیرفته شده بود.

سال گذشته نیز اعلام شده بود که نیکو پارکر و میسون تیمز به ترتیب در نقش‌های آسترید و هیکاپ به ایفای نقش می‌پردازند. از دیگر بازیگران این انیمیشن زنده‌ی اکشن می‌توان به جرارد باتلر، نیک فراست و جولین دِنیسون اشاره کرد.

انیمیشن زنده‌ی اکشن “How To Train Your Dragon” توسط دین دبلوا نویسندگی، کارگردانی و تولید می‌شود. او کارگردان و نویسنده‌ی سه سری انیمیشن اصلی این مجموعه نیز بود.

این اولین بار است که یک انیمیشن از شرکت دریم‌ورکس به شکل انیمیشن زنده‌ی اکشن بازسازی می‌شود. انیمیشن “How to Train Your Dragon” بر اساس کتابی با همین نام، نوشتهٔ کرِسیدا کاول ساخته شده است که سه سری از آن از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *