اخبار کوتاه, اخبار گوشی, گوشی موبایل, گوشی ویوو, مقالات

گوشی ارزانقیمت ویوو Y18s با دوربین 50 مگایپسکلی معرفی شد

گوشی ارزانقیمت ویوو Y18s با دوربین 50 مگایپسکلی معرفی شد

[ad_1]

برند ویوو از گوشی ارزانقیمت ویوو Y18s با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در ویتنام رونمایی کرد.

شرکت ویوو، در سکوت خبری، از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام Vivo Y18s در ویتنام رونمایی کرده است. این گوشی از سری Y ویوو، در وب‌سایت رسمی این برند فهرست شده و از این رو مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن فاش شده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه


مشخصات گوشی ارزانقیمت ویوو Y18s

با یک نگاه گذرا به طراحی ویوو Y18s و همچنین مشخصات آن در وب‌سایت رسمی ویوو، به سادگی متوجه شباهت آن با دستگاه‌های موجود در بازار می‌شوید. در واقع به نظر می‌رسد که این دستگاه، همان Vivo Y18 تغییر نام یافته است که قبلا در بازارهای مختلف از جمله ویتنام و هند عرضه شده است. درست مانند ویوو Y18، ویوو Y18s نیز از یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است.

گوشی ارزانقیمت ویوو Y18s

این گوشی به تراشه هلیو G85 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مقدار رم این دستگاه را می‌توان از طریق گزینه رم مجازی تا 6 گیگابایت و میزان حافظه داخلی را از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی تا 1 ترابایت افزایش داد. البته اگر به یاد داشته باشید، Vivo Y18 در ویتنام با رم 8 گیگابایتی هم موجود شده، از این رو می‌توان Y18s شش گیگابایتی را یک نسخه ضعیف شده از Y18 دانست.

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع سیمی 15 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات ویوو Y18s می‌توان به دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم‌ عامل اندروید 14، بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از FM اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را در دو رنگ قهوه‌ای و سبز تهیه کنند. متاسفانه هنوز جزئیاتی در رابطه با قیمت ویوو Y18s در دست نیست، اما به احتمال زیاد ویوو در چند روز آینده این اطلاعات را هم فاش خواهد کرد.

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت ویوو Y18s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *