TCL, اخبار کوتاه, تی سی ال, کامپیوتر دسکتاپ, مانیتور, مانیتور گیمینگ

مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q با رفرش ریت 170 هرتزی معرفی شد

مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q با رفرش ریت 170 هرتزی معرفی

مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q با نرخ نوسازی 170 هرتز، رزولوشن 2K و کالیبراسیون رنگ تایید شده توسط پنتون (تضمین‌کننده دقت رنگ بالا) رسماً در اروپا معرفی شده است. این مانیتور که توسط برند TCL، که به طور عمده به خاطر تلویزیون‌های بزرگ خود مشهور است، معرفی شده است، همچنین حالت گیمینگ قدرتمندی دارد.

این مانیتور 34 اینچی دارای صفحه نمایش خمیده 1500R است که برای بهبود تجربه بازی، کار حرفه‌ای و تماشای همه‌جانبه طراحی شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا این مانیتور یک انتخاب مناسب برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی و کاربرانی که به دنبال تجربه‌ی تماشای با کیفیت و غنی هستند، باشد.


قیمت و مشخصات مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q

در ساختار مانیتور 34R83Q از یک پنل VA با فناوری Fast-HVA استفاده شده است که توسط برند زیرمجموعه TCL یعنی CSOT توسعه یافته است. این پنل دارای رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل، نسبت کنتراست بالای 4000:1 و زاویه دید گسترده‌ای برابر با 178/178 درجه است. همچنین این پنل از نرخ نوسازی 170 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه GtG پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که مانیتور 34R83Q یک گزینه عالی برای تجربه بازی‌های رایانه‌ای و مصارف گرافیکی حرفه‌ای باشد.

علاوه بر این، فناوری‌هایی همچون AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC نیز در این مانیتور استفاده شده‌اند که تضمین‌کننده‌ی یک گیم‌پلی بدون لگ و پرتوان است. با این ترکیب از ویژگی‌ها، این مانیتور به یک رقیب سرسخت در بازار مانیتورهای گیمینگ تبدیل می‌شود.

همچنین، این مانیتور TCL از نظر دقت و محدوده رنگ نیز عالی عمل می‌کند. با قابلیت نمایش رنگ‌های 10 بیتی و پوشش گسترده‌ای از فضاهای رنگی از جمله Adobe RGB نود و پنج درصد، DCI-P3 نود و هفت درصد و sRGB نود و نه درصد، این مانیتور توانایی ارائه رنگ‌های دقیق را دارد. همچنین، رنگ‌های کالیبره شده توسط پنتون باعث می‌شوند که نگرانی درباره دقت نمایش رنگ‌ها برای شما برطرف شود. همچنین، با بهره‌مندی از فناوری Mini LED در نورپس‌زمینه، حداکثر روشنایی مانیتور در حالت HDR به 1600 نیت می‌رسد و به همین دلیل این دستگاه گواهی VESA DisplayHDR 1400 را دریافت کرده است.

اگرچه شرکت TCL هنوز قیمت رسمی و بازارهای هدف را اعلام نکرده است، اما مانیتور 34R83Q توسط برخی از خرده‌فروشان فرانسوی با قیمت 1199 یورو به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *