اخبار کوتاه, اخبار گوشی, اخبار ویوو, گوشی موبایل

طراحی و مشخصات کلیدی ویوو Y200e 5G لو رفت

طراحی و مشخصات کلیدی ویوو Y200e 5G لو رفت



مشخصات کلیدی ویوو Y200e 5G و طراحی این دستگاه در فهرست Google Play Console مشاهده شده است. قبل از آن نیز این گوشی در پایگاه‌های بلوتوث SIG و گیک‌بنچ مشاهده شده بود.

در ماه اکتبر 2023 بود که ویوو گوشی Y200 5G را با تراشه Snapdragon 4 Gen 1 در هند معرفی کرد. حال طبق گزارشات و افشاگری‌ها، این شرکت در حال کار بر روی گوشی جدیدی با نام ویوو Y200e فایوجی است. اخیرا هم مشخصات فنی و طراحی این دستگاه لو رفته است.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

طراحی و مشخصات کلیدی ویوو Y200e 5G لو رفت
در فهرست Google Play Console تصویری از این دستگاه هم موجود بوده که از طراحی Vivo Y200e 5G پرده برداشته شده است. همانطور که در تصویر بالا دیدید، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش با یک هول پانچ مشاهده می‌شود.
اما در پشت، پنل آبی رنگی مشاهده می‌شود که دارای یک ماژول مستطیلی بوده و شامل سه دوربین و یک فلش LED است. طراحی کلی گوشی بسیار به طراحی Vivo Y200 5G شبیه است؛ با این تفاوت که Y200 5G دارای یک ستاپ دوربین دوگانه است، در حالی که Y200e یک دوربین بیشتر دارد.
طبق فهرست پلی کنسول، شماره مدل دستگاه V2327 است. پیش از این، برخی مشخصات فنی ویوو Y200e 5G در گیک‌بنچ رویت شده بود. احتمالا قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون 4 نسل 2 خواهد بود.
این گوشی در فهرست SoC نیز با شماره مدل SM4450 مشاهده شده است. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای یک صفحه نمایش FHD+ است، اما مشخص نیست که پنل آن از نوع AMOLED یا LCD است اما احتمالا همانند Y200 از نوع امولد باشد.
به علاوه، گوشی جدید ویوو دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. با توجه به حضور Y200e 5G در فهرست پلی کنسول، گیک‌بنچ و گواهی بلوتوث SIG، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه این گوشی باقی نمانده باشد و انتظار می‌رود که تا پایان این ماه یا در ماه مارس رونمایی شود.
بیشتر بخوانید:

.
منبع: gizmochina



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *