اخبار سریال, اخبار سینما و تلویزیون, سریال کره ای, سینما و تلویزیون

ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی از شبکه تماشا خلاصه داستان



مجموعه کره ای افسانه دونگ‌یی به‌زودی از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی با ما همراه شوید.
افسانه دونگ‌یی با نام اصلی دونگ‌یی (동이) یک سریال درام، رمانتیک و تاریخی کره‌‌ای است که در سال ۲۰۱۰ در ۶۰ قسمت۶۰ دقیقه‌ای از شبکه ام‌بی‌سی کره جنوبی پخش شد. لی بیونگ هون و کیم سانگ‌هیوب کارگردانی این مجموعه را برعهده داشتند.
اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره‌ای تاریخی هستید، می‌توانید سریال افسانه دونگ‌یی را از روز دوشنبه (23 بهمن ماه 1402) از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی از شبکه تماشا
بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال افسانه دونگ‌یی هر شب ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00، 07:00 و 13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال افسانه دونگ‌یی از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.
ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی از شبکه تماشا
مجموعه کره‌ای افسانه دونگ یی اولین بار از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و سپس در شبکه‌های تماشا و امید هم بازپخش شد. این سریال تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد.
فیلمبرداری این سریال در استان‌های چئون گو و یونگین سین انجام شده است؛ جایی که جومونگ، دیگر سریال محبوب کره‌ای نیز فیلمبرداری شده است. سریال افسانه دونگ‌یی بازتاب بسیار خوبی بین مردم کره داشت، به طوری که در سال 2010 برنده 9 جایزه از شبکه MBC از جمله بهترین سریال درام سال شد.
بازیگران سریال افسانه دونگ‌یی
ساعت پخش تکرار سریال افسانه دونگ‌یی

هان هیوجو در نقش چوی دونگ‌یی
کیم یوجونگ در نقش کودکی چوی دونگ‌یی
جی جین‌ هی در نقش پادشاه سوک جونگ
لی سویئون در نقش جانگ اوک جونگ
بائه سوبین در نقش چا چونسو
پارک‌ هاسان در نقش ملکه اینهیون
جونگ جین-یونگ در نقش سئو یونگ جی
جانگ دونگ-هوان در نقش اوه تائه‌ سوک
لی کای-این در نقش اوه تائه‌ پونگ
چوی چئول-هو در نقش اوه یون
کیم یو-سوک در نقش جانگ هی‌ جائه
سان ایل-کون در نقش هانگ تائه‌ یونگ
شین گوک در نقش دو سئونگ جی
نا سونگ-کیون در نقش جانگ این گوک
کیم دونگ-یون در نقش شیم وون تائک
پارک جونگ-سو در نقش ملکه میونگ سونگ (مادر سوک‌جونگ)
کیم هه-سون در نقش دربار بانو یونگ

خلاصه داستان سریال افسانه دونگ‌یی
پس از پرداختن به ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه تاریخی و عاشقانه کره‌ای می‌رویم که درباره‌ی زندگی پر فراز و نشیب دختر جوانی‌ به نام دونگ‌یی است.
در خلاصه داستان سریال افسانه دونگ‌یی آمده است: «دختر جوانی‌ به نام دونگ‌یی پدر و برادرش را به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آن‌ها، از دست می‌دهد. دونگ‌یی تنها در حالی وارد پایتخت می‌شود که تحت تعقیب سربازان دولت است.
پس از چندین سال دونگ‌یی وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا استعدادهای او شکوفا می‌شود و او را به عنوان بانوی بازرس برمی‌گزینند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.»
بازیگر نقش دونگ‌یی

هان هیو جو (한효주) در ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ در چونگجو، شمال استان چانگ چئون به دنیا آمده است. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسه ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد.
او در کودکی در ورزش، مخصوصا رشته‌ی دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت. او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر پیوست.
جالب است بدانید که هان هیو جو در سال ۲۰۰۳، در مسابقه‌ی ملکه‌ی زیبایی نوجوانان کره کشف شد و پس شناخته شدن در این مسابقه وارد دنیای بازیگری شد. او با بازی در سریال کمدی «بدون وقفه ۵» و فیلم تبهکارانه-کمدی «رئیسم، معلمم» فعالیت خود را شروع کرد.
هان با نقش بعدی خود سطح کارش را بالاتر برد و در چهارمین و آخرین قسمت سریال «درامای فصل‌ها» به نام «والتز بهاری» و به کارگردانی یون سوک هو نقش‌آفرینی کرد.
هان هیو جو بازیگر نقش دونگ‌یی که بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸) و میراث درخشان (۲۰۰۹) شناخته می‌شد، در سال 2010 با بازی در سریال افسانه دونگ‌یی به اوج شهرت رسید.
سریال‌های ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶)، شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) از بهترین آثار کارنامه‌ هنری هان هیو جو (بازیگر، مدل و خواننده کره‌ای) هستند.
سوالات متداول
کدام بازیگرها در سریال افسانه دونگ‌یی نقش‌آفرینی می‌کنند؟
در سریال افسانه دونگ‌یی هان هیوجو، کیم یوجونگ، جی جین‌هی، لی سویئون، بائه سوبین، پارک‌ هاسان، جونگ جین‌یونگ، جانگ دونگ‌هوان، لی کای‌این، چوی چول‌هو، کیم یوسوک، سان ایل‌کون، شین‌گوک، نا سونگ‌کیون، کیم دونگ یون، پارک جونگ سو، کیم هیه سون، کیم سویی، آن یئو جین، ایم سونگ مین، جونگ یومی، کانگ یو می، اوه ایون هو، هان دا مین و چوی‌ها نا نقش‌آفرینی کردند.
سریال افسانه دونگ‌یی چند قسمت است؟
این مجموعه در 60 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک لی بیونگ هون و کیم سانگ‌هیوب ساخته شده است.
بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال افسانه دونگ‌یی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *