دسته‌بندی نشده

توزیع تنظیم بازار میوه شب عید از 22 اسفند ماه

توزیع تنظیم بازار میوه شب عید از 22 اسفند ماه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه مباشرین توزیع کالاهای تنظیم…

توزیع تنظیم بازار میوه شب عید از 22 اسفند ماه

به گزارش تسنیم، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد که مباشرین توزیع کالاهای تنظیم بازاری در سطح استان تهران مشخص شده‌اند و از تاریخ ۲۲ اسفند ماه، فرآیند توزیع تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

به گفته جبرئیل برادری، از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ۵ هزار تن میوه و ۳۰۰ تن خرما در شب عید و ایام نوروز و رمضان فراهم شده و در صورت نیاز، توزیع بیشتری انجام خواهد شد. همچنین، با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی دقیقی برای تأمین خرمای مورد نیاز در ایام ماه مبارک رمضان انجام شده و مشکلی در تأمین و عرضه این محصول در سطح استان وجود ندارد.

برادری اظهار داشت که میوه‌های مورد استفاده، از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار هستند و سازمان تعاون روستایی استان تهران مسئول تنظیم بازار میوه شب عید است. همچنین، در حوزه شهر تهران، سیب، پرتقال و خرما توسط سازمان میادین تهیه و در سطح ۳۰۰ نقطه عرضه خواهند شد.

همچنین، توزیع خرما برای ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و هفته‌ای پیش از شروع این ماه در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

به نظر برادری، تأمین و توزیع کالاهای پروتئینی نیز از جمله وظایف این سازمان در ایام مذکور است و گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب توزیع می‌شود. این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *