رپورتاژ, کسب و کار

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

تلویزیون شهری ، ویدئو والرنتال ، تابلو روان ، تلویزیون

[ad_1]

ساخت و فروش تلویزیون های شهری و ویدئو وال
امروزه تبلیغات برای پیشرفت هر صنعت و مشاغلی تاثیر بسیار زیادی دارند. برای تبلیغات نیز از روش‌ها و محصولات بسیار مختلفی استفاده می‌کنند. تلویزیون شهری یکی از اثربخش‌ترین روش‌های تبلیغات به‌شمار می‌رود.
قطعاً شما هم در قسمت‌های مختلف شهر متوجه تبلیغاتی شدید که توسط تلویزیون شهری سه بعدی صورت می‌گیرد. این تلویزیون‌ها با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده‌اند و مزایای بسیار زیادی دارند. این تلویزیون‌ها قابل استفاده برای داخل فضای سالن یا حتی فضای بیرون هستند که باید با رعایت نکات مهم انتخاب شوند. اگر قصد خرید تلویزیون شهری دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
تلویزیون شهری
در دنیای پیشرفته امروزی روش‌های ارتباطی و تبلیغاتی بسیار پیشرفته‌‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. روی کار آمدن فناوری‌های دیجیتال باعث شده تا در حوزه تبلیغات به روش‌های مدرن و تاثیرگذار روی بیاورند. تلویزیون شهری یکی از پرکاربردترین رسانه‌های تصویری و صوتی است که امروزه در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در مکان‌هایی که رفت و آمد بسیار زیاد است، درست در قسمت‌های شلوغ شهر تلویزیون شهری سه بعدی نصب می‌شود. هدف از نصب این تلویزیون‌ها برای ارتباط قوی با مخاطبان در محیط شهری است. البته محتوای  تلویزیون‌ها می‌تواند شامل تبلیغات، خبر، فیلم، موسیقی یا حتی بازی باشد.
این تلوزیون‌ها بر اساس ویژگی‌های مختلف نظیر مکان نصب، محتوای پخش شونده، چگونگی کنترل و نوع تکنولوژی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. برای سفارش ساخت این تلویزیون‌ها باید به تمامی مشخصات آن‌ها توجه داشت. هم اکنون شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه ساخت‌ و فروش این تلویزیون‌ها فعالیت می‌کند. قبل از خرید یا سفارش ساخت ویدیو وال یا تلویزیون شهری باید با تمامی ویژگی‌های این محصولات آشنا شد. بد نیست بدانید، تابلو روان یا مدل‌های فول کالر نیز جهت تبلیغات محبوبیت بسیار زیادی دارند؛ اما این تلویزیون‌ها با قابلیت‌های بیشتری به تولید رسیده‌اند.
ویدئو وال
ویدیو وال شامل یک نمایشگر بزرگی است که خود از چندین صفحه نمایش متصل به یکدیگر تشکیل می‌شود. از این دستگاه برای نشان دادن تصاویری در ابعاد بسیار بزرگ یا چند تصویر به صورت جداگانه؛ اما همزمان می‌توان استفاده کرد. این دستگاه دارای چنان قدرتی است که تصویر یک منبع را در چندین صفحه نمایش مختلف به اشتراک می‌گذارد.
یا حتی می‌تواند چندین تصویر را از منابع مختلف به‌صورت همزمان نمایش دهد. ویدیو وال نیز همانند تلویزیون شهری امروزه در مکان‌های بسیار مختلفی نظیر مراکز خرید، بردهای تبلیغاتی، مراکز تفریحی، رستوران، سینما، نمایشگاه‌های تجاری، ورزشگاه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بخش‌های اصلی تلویزیون شهری
قطعاً همه شما کاربران عزیز می‌خواهید در رابطه با روش عملکرد تلویزیون شهری و ویدیو وال آشنا شوید. بد نیست بدانید که تلویزیون شهری سه بعدی خود از سه قسمت اصلی و مهم تشکیل می‌شود که هر یک نقش مهمی ایفا می‌کنند.
صفحه نمایش
اصلی‌ترین بخش تلویزیون شهری شامل صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش شامل دستگاه‌هایی می‌شود که برای نمایش محتوای تصویری و صوتی از آن استفاده می‌کنند. صفحه نمایش خود در انواع مدل‌های مختلف ال ای دی، ال سی دی، پروژکتور و… است. بدون شک، باید صفحه نمایش کیفیت بسیار بالا، عملکرد عالی، روشنایی استاندارد و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی را داشته باشد.
این صفحه نمایش در داخل قاب مخصوصی قرار می‌گیرد و معمولاً هم از قاب 96×96 برای تلویزیون شهری استفاده می‌کنند. این صفحات برای فضای بیرون مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طبع باید در برابر شرایط جوی بالاترین مقاومت را داشته باشد.
سرور مرکزی
از دستگاه‌های پرکاربرد و قسمت اصلی تلویزیون شهری، شامل سرور مرکزی است. این بخش برای ذخیره، مدیریت و برنامه‌ریزی محتوای تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرور می‌تواند توسط اینترنت، ماهواره و حتی امواج رادیویی بین صفحات نمایش ارتباط به وجود بیاورد.
شبکه انتقال
شبکه انتقال بهترین بخش این تلویزیون‌ها به شمار می‌روند. توسط این شبکه محتوای تلویزیون از قسمت سرور مرکزی به صفحات نمایش انتقال می‌یابد. شبکه انتقال توسط کابل بی‌سیم و فیبر نوری به وجود می‌آید. این شبکه برای جابجایی محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای بالا بردن کیفیت و حذف تاخیر باید به پایدار بودن و امن بودن آن توجه داشت.
سندر
در ساختار تلویزیون شهری سندر کارت وجود دارد. این قطعات مهم برای راه اندازی تلویزیون هستند که در قسمت ویدیو پروسسور قرار می‌گیرد. این قطعات کاربردی برای تبدیل و در نتیجه انتقال تمامی اطلاعات به رسیور مورد استفاده هستند.
هنگام انتخاب سندر و رسیور باید توجه داشته باشید که هر دوی این قطعات باید در یک مدل انتخاب شوند. معمولا هم این سندرها در تلویزیون‌های شهری می‌توانند تا حداکثر ۱۳۰۰۰۰۰ پیکسل ایجاد کنند.
ماژول
ماژول قطعه‌ای است که خود از قسمت‌های مختلف آب‌بندی شده تشکیل می‌شود. هدف از آب‌بندی برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به داخل ماژول است. معمولا این ماژول ها با ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. این قطعه خود متشکل از یک برد مدار چاپی است که در آن‌ها چیپ‌های راه‌اندازی و بافر ورودی و خروجی و ال ای دی است.
پروسسور
یکی از پرکاربردترین انواع قطعات یا دستگاه‌هایی که در کنار تلویزیون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، پروسسور است. از این قطعات برای مدیریت نمایش تصاویر روی تلویزیون استفاده می‌کنند. در واقع پروسسور وظیفه سوئیچ تصاویر ورودی و در نتیجه تبدیل سایز تصویر ورودی به حالت استاندارد یا سایز متناسب با نمایشگر را به عهده دارد.
پاور
پاور یا برد پاور به عنوان یک منبع تغذیه برای تلویزیون شهری نقش مهمی ایفا می‌کند. این قطعات برای تبدیل ولتاژ متناوب آسی به ولتاژ مستقیم دی سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این تبدیل، انرژی لازم جهت روشن کردن تلویزیون و عملکرد قطعات مختلف آن فراهم می‌شود.
ولتاژ متناوب ورودی به برد با کمک دیود یکسوسازی خواهد شد. در نتیجه پس از یکسوسازی نیز به ولتاژ مستقیم تبدیل شده و در اختیار دیگر قطعات قرار می‌گیرد.

خرید تلویزیون شهری از مرجعی معتبر
این روزها خرید یا اجاره تلویزیون شهری برای کسب‌وکارها به یک ضرورت تبدیل شده و نمی‌توان از اهمیت آن چشم‌پوشی کرد. برای اقدام به این کار بهتر است ابتدا با یک مجموعه معتبر و تایید شده همکاری داشت تا از دشواری‌های مسیر کاسته شود.
یکی از برترین مجموعه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد، هلدینگ کاپتان لایت است که تجربه بالایی در این زمینه کسب کرده و هم‌اکنون به عنوان برترین مجموعه در ساخت تلویزیون شهری شناخته می‌شود. شما نیز به‌راحتی می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های مندرج در سایت با مسئولین این شرکت در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را از آنها دریافت کنید.
جمع‌بندی
تلویزیون شهری به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که برای تبلیغات، ارائه اخبار و… در محیط‌های شلوغ شهر از آن استفاده می‌کنند. تمامی این تلویزیون‌ها مجهز به ریسیور هستند که می‌تواند به‌عنوان یک سامانه اطلاعاتی عمل کند.
این تلویزیون‌ها در مدل‌های سه بعدی محبوبیت بیشتری دارند. اکنون شما کاربران عزیز جهت خرید تلویزیون شهری سه بعدی یا حتی تابلو روان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. تابلو فول کالر و ویدئو وال این مجموعه نیز قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.
/
پایان رپورتاژ

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *