اپل, تکنولوژی, گجت

با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 اپلیکیشن و بازی در دسترس خواهد بود

با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 اپلیکیشن و

[ad_1]

شرکت اپل اعلام کرده با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 اپلیکیشن و بازی در دسترس خواهد بود. او همچنین ادعا کرده برنامه‌های جدید این شرکت باعث تغییر رویکرد در همه زمینه‌ها خواهد شد.
اپل می‌گوید که بیش از 600 برنامه جدید Vision Pro در روز راه‌اندازی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین به میلیون‌ها برنامه iPad که روی دستگاه نیز اجرا می‌شوند اضافه می‌شود. این شرکت می‌گوید که برنامه‌های جدید رویکرد ما به همه چیز از سرگرمی گرفته تا بهره‌وری را تغییر خواهند داد.
بیشتر بخوانید: قرارداد مودم‌های 5G اپل و کوالکام تا سال 2027 تمدید شد
با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 برنامه فعال خواهد شد
اپل این خبر را یک روز قبل از عرضه ویژن پرو در فروشگاه به مشتریان اعلام کرد. بیش از 600 اپلیکیشن و بازی طراحی شده برای بهره‌مندی از قابلیت‌های منحصر به فرد و قدرتمند Apple Vision Pro از جمعه 2 فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت.
Vision Pro یک بوم بی‌نهایت است که در آن برنامه‌ها می‌توانند از مرزهای یک صفحه نمایش سنتی فراتر بروند. این شرکت همچنین یک رابط کاربری سه بعدی بصری و قدرتمند را معرفی می‌کند که کاربران با چشم، دست و صدای خود می‌توانند حرکت کنند. تجربیات فضایی در Vision Pro می‌تواند هر اتاقی را به یک تئاتر شخصی برای ورزش، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم تبدیل کند. شما با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید راه‌های جدید برای همکاری، ایجاد و مشاهده محتوای دیجیتال را باز کرده و کاربران را به محیط‌های گیم پلی خیره‌کننده و مکان‌های جدید هیجان‌انگیز منتقل کنید.
رئیس روابط توسعه دهندگان این شرکت گفت که آنها از آنچه توسعه دهندگان ساخته اند الهام گرفته‌اند.سوزان پرسکات، معاون روابط توسعه‌دهندگان جهانی اپل گفت:
«Apple Vision Pro در حال باز کردن تصورات جامعه توسعه‌دهندگان ما در سراسر جهان است و ما از طیف وسیعی از تجربیات فضایی که آنها برای این پلتفرم جدید هیجان‌انگیز ایجاد کرده‌اند الهام گرفته‌ایم. با بیش از 600 تجربه فضایی جدید برای کاوش در اپ استور کاملاً جدید، در کنار بیش از 1 میلیون برنامه سازگار در iOS و iPadOS، کاربران می‌توانند مجموعه وسیعی از برنامه‌ها را کشف کنند که مرزهای ممکن را گسترش می‌دهند. این برنامه‌های باورنکردنی نحوه تجربه سرگرمی، موسیقی و بازی‌ها را تغییر خواهند داد. تخیل ما را با روش‌های جدید برای یادگیری و کشف جرقه بزنید. باز کردن بهره‌وری مانند قبل و خیلی بیشتر. توسعه‌دهندگان در حال حاضر وعده‌های محاسبات فضایی را دریافت کرده‌اند، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم در آینده چه چیزی ایجاد می‌کنند.»
PGA Tour Vision یکی از این برنامه‌هاست.
اسکات گاترمن، معاون ارشد عملیات دیجیتال PGA TOUR، گفت: «با Apple Vision Pro و قدرت محاسبات فضایی، اپل ما را برای ارائه روشی نوآورانه و فراگیر برای تجربه گلف حرفه‌ای آماده می‌کند. PGA TOUR Vision، اولین برنامه گلف توسعه‌یافته برای Apple Vision Pro، طرفداران را به داخل طناب‌ها و مستقیماً روی سبزه‌های نمادین‌ترین دوره‌های جهان، از Pebble Beach تا TPC Sawgrass، بدون توجه به جایی که هستند، می‌برد.»
اپل همچنین برنامه NBA را برای Vision Pro را در دسترس قرار داده، که به طرفداران بسکتبال اجازه می‌دهد تا پنج پخش را به طور همزمان پخش کنند، در حالی که امتیازات و آمار را نیز مشاهده کنند.
کیسی بلویز، رئیس HBO اضافه کرد: «با برنامه Max برای Apple Vision Pro، طرفداران می‌توانند فضای خود را با استفاده از محیط Iron Throne Room تغییر دهند تا تجربه‌ای همه جانبه داشته باشند که بینندگان را به Red Keep نمادین می‌آورد. تزئینات پیچیده دوران تارگرین باعث می‌شود طرفداران احساس کنند در اوج سلطنت خود در حال تماشای برنامه‌های موجود در مکس در وستروس هستند.»
بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی عرضه اپل ویژن پرو بیش چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *