Naughty Dog, PC, Playstation, PlayStation 4, PlayStation 5, Sony, the last of us part 2, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

پسر تازه متولد شده بازیگر نقش ابی در The Last of Us Part 2 تهدید به مرگ شده بود

پسر تازه متولد شده بازیگر نقش ابی در The Last



بازی The Last of Us Part 2همیشه اثری بحث‌برانگیز بوده است. بسیاری از طرفداران از نحوه رفتار با جوئل راضی نبودند، در حالی که برخی دیگر نمی‌توانستند بخشش ابی را تحمل کنند.

خطر اسپویلبه تازگی استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) مستندی جدید درباره ساخت این بازی و پشت‌ صحنه‌ی آن منتشر کرده است. این مستند به آینده این فرنچایز اشاره کرده و به بحث در مورد نشت‌های اطلاعات سال ۲۰۲۰ می‌پردازد.لورا بیلی (Laura Bailey)، صداپیشه شخصیت ابی، با یادآوری نشت اطلاعات گفت که این اتفاق به وضعیتی تاریک منجر شد، به طوری که برخی برای پسر تازه متولدشده او، پیام‌های تهدید به مرگ ارسال کردند. در آن زمان پس از نشت‌ اطلاعات بازی، مشخص شد که ناتی داگ قصد دارد در اوایل بازی، جوئل را توسط ابی به قتل برساند.این موضوع منجر به موجی از خشم در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. متاسفانه، آن‌ها به سرعت خشم خود را متوجه لورا بیلی، صداپیشه ابی در بازی، کردند. او با تأمل بر این وضعیت گفت:سخت بود … به من یاد داد فاصله‌ام را حفظ کنم.این رفتار بسیار زشت و غیرقابل قبول است، زیرا پسر تازه متولدشده او هرگز بخشی از بازی نبوده. چنین رفتارهایی هرگز نباید پذیرفته شوند، زیرا تهدید به مرگ هیچ دستاورد معناداری به جز دشوار کردن زندگی برای هنرمندان ندارد.این موضوع زمانی غم‌انگیزتر می‌شود که بدانیم مدل چهره ابی نیز در فضای مجازی هدف تهدید‌های مردم قرار گرفته. او در حالی که توضیح می‌داد به دلیل نقشش در بازی، پیام‌های تهدید به مرگ دریافت کرده، نتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد. این نشان می‌دهد که هنوز بسیاری از افراد نمی‌توانند بین هنرمندان و شخصیت‌های داستانی تمایز قائل شوند.ممکن است بازی The Last of Us Part 2 انتظارات همه را برآورده نکرده باشد، اما افراد باید بدانند که بازیگران و صداپیشگان هیچ نقشی در روایت بازی‌ها ندارند. حتی اگر هم داشتند، کاربران شبکه‌های اجتماعی باید درک کنند که تهدید به مرگ، موضوعی بی‌اهمیت نیست. بنابراین باید جلوی چنین اقداماتی گرفته شود. باید به کسانی که با اشتیاق به کار خود می‌پردازند احترام گذاشت، حتی اگر نتیجه نهایی یک بازی یا محصول، مطابق میل‌مان نباشد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *