اخبار گوشی, تصاویر, شیائومی, گوشی موبایل

والپیپرهای شیائومی 14 اولترا را ببینید

والپیپرهای شیائومی 14 اولترا را ببینید

[ad_1]

پس از معرفی و رونمایی شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود، هم‌اکنون والپیپرهای شیائومی 14 اولترا از سیستم‌عامل آن استخراج و منتشر شده است.

شیائومی در آخرین رویداد بزرگ خود با رونمایی از Xiaomi 14 Ultra سروصدای زیادی به پا کرد. شایعاتی مبنی بر لو رفتن نرم افزار HyperOS پیش از عرضه منتشر شد و این حدس و گمان اکنون تایید شده است. نرم افزار فاش شده دارای شماره ساخت OS1.0.24.2.20.UNACNXM است که یک عنصر جذاب را به شایعات قبل از عرضه اضافه می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه


والپیپرهای شیائومی 14 اولترا

یکی از هیجان‌انگیزترین افشاگری‌ها پس از فاش شدن این خبر، رونمایی از تصاویر پس زمینه شیائومی 14 اولترا بود. این تصاویر که از چهار والپیپر مختلف تشکیل شده‌اند، شباهت زیادی به زیبایی‌شناسی موجود در دستگاه‌های iOS دارند که بر پایبندی عمدی شیائومی به اصول طراحی iOS تأکید می‌کند.

این شباهت عجیب نه تنها زمزمه‌هایی را تقویت می‌کند که HyperOS شیائومی شبیه iOS است، بلکه این ایده را تقویت می‌کند که شیائومی خود را به عنوان «سیب چین» معرفی می‌کند. جذابیت زیبایی شناختی این والپیپرهای جدید غیرقابل انکار است و حسی از پیچیدگی را به تجربه کلی کاربر اضافه می‌کند.

فراتر از جذابیت بصری، Xiaomi 14 Ultra طیف وسیعی از ویژگی‌های برتر را ارائه می‌دهد. سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی LYT900 در پشت، قابلیت‌های عکاسی آن را افزایش می‌دهد، در حالی که اسنپدراگون 8 نسل 3 تجربه بازی روان و با کارایی بالا را تضمین می‌کند. این دستگاه از امروز با قیمت پایه 900 دلار برای خرید در دسترس است.

نظر شما در مورد والپیپرهای شیائومی 14 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *