Media Molecule, Playstation, Sony, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

شایعه: Media Molecule به عنوان بخشی از تعدیل نیروی پلی استیشن نزدیک بود بسته شود

شایعه Media Molecule به عنوان بخشی از تعدیل نیروی پلی

[ad_1]

اگرچه سونی (Sony) تصمیم گرفت استودیوی لندن (London Studio) را تعطیل کند، اما استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) نیز به بسته شدن نزدیک بود.

پلی‌استیشن اعلام کرد که نیروی کار خود را به نسبت ۸ درصد کاهش خواهد داد، که حدود ۹۰۰ نفر اخراج را شامل می‌شود، که این تصمیمات احتمالاً تأثیرات وسیعی را بر روی سازمان خواهد داشت. استودیوهایی مانند فایراسپرایت (Firepsrite) که به تولید بازی Twisted Metal می‌پرداختند، در حال لغو کارها هستند. همچنین استودیوی لندن به طور کامل تعطیل شده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که سونی به جای بسته شدن استودیو لندن، بسته شدن استودیوی مدیا مولکول (سازنده Dreams و LittleBigPlanet) را هم در نظر گرفته است. از طرفی، پیشرفت کندی در توسعه عنوان سرویس محور برای پلی‌استیشن ۵ باعث بسته شدن استودیوی لندن شده است. این استودیو انتظار نداشت بازی خود را به زودی منتشر کند.

بازی Dreams از استودیوی مدیا مولکول موفقیت‌های زیادی را کسب کرد، اما نتوانست مخاطبان زیادی را جذب کند. پشتیبانی از این بازی در سپتامبر سال گذشته به پایان رسید و استودیوی مدیا مولکول در حال کار بر روی یک بازی جدید است که دنباله Dreams نیست.

مارک هیلی، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی مدیا مولکول، استودیو را ترک کرده و در ماه اکتبر حدود ۲۰ نفر از کارکنان این استودیو اخراج شده‌اند.

اگر نظری یا تجربه‌ای در مورد این موضوع دارید، لطفاً آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

تبلیغات

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *