اخبار سامسونگ, اخبار گوشی, تصاویر, سامسونگ, گلکسی S24 اولترا, گوشی موبایل

این عکس‌های شگفت‌ انگیز با دوربین گوشی ثبت شده‌اند [+تصاویر]

این عکس‌های شگفت‌انگیز با دوربین گوشی ثبت شده‌اند تصاویر

[ad_1]

سامسونگ چهار گوشی گلکسی اس 24 اولترا را با استفاده از بالن‌های استراتوسفری به فضا اعزام کرد تا عکس‌های جذابی از غرب ایالات متحده را با دوربین گوشی ثبت کند.

این شرکت چهار نسخه از یک سازه فیبر کربنی سبک وزن را طراحی و ساخته و با استفاده از بالن‌های استراتوسفری پر از هیدروژن، گوشی Galaxy S24 Ultra را به فضا فرستاد. در طول پرواز، ارتفاع هر گوشی بیش از 36 کیلومتر از سطح زمین بالا رفت و بیش از 150 عکس با وضوح بالا از مناظر زیبای غرب ایالات متحده گرفته شد.

پس از انتخاب طرح نهایی، سامسونگ چهار بالن استراتوسفر را از چهار مکان مختلف به فضا پرتاب کرد: لس آنجلس، لاس وگاس، کوه‌های سیرا نوادا و گرند کانیون. این انتخاب مکان‌ها به منظور ثبت تنوعی از مناظر و آزمایش قابلیت‌های گوشی Galaxy S24 Ultra در شرایط مختلف بود.

پس از پایان پروازهای برنامه‌ریزی شده، تصویربرداری از زمین کمتر از یک هفته طول کشید تا تیم‌ها چهار سکوی هوایی را بین 25 تا 31 ژانویه 2024 پرتاب کنند.

گوشی‌های گلکسی اس 24 اولترا از ترکیبی از لنزهای اولتراواید، لنز اپتیکال 5 برابری و دوربین اصلی برای ثبت تصاویر استفاده کردند.

هنگام بازگرداندن سازه‌ها به زمین، تیم پشتیبانی گاز هیدروژن بالن را تخلیه کرد و چتر نجات را مستقر کرد تا سازه‌ها با سرعت مناسب به زمین بازگردند. این تیم توانست موقعیت مکانی سازه‌ها را هنگام فرود ردیابی کند و گوشی‌های هوشمند را از قفس‌هایشان بیرون بیاورد.

نظرات شما را درباره ثبت عکس‌های شگفت‌انگیز با دوربین گوشی گلکسی S24 Ultra از زمین با ما به اشتراک بگذارید و از کرودی برای دنبال کردن اخبار فناوری استفاده کنید.

منبع: petapixel

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *