اخبار سریال, اخبار سینما و تلویزیون, سریال, سریال ایرانی, سینما و تلویزیون

ساعت پخش سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم خلاصه داستان

[ad_1]

مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و  اطلاع از ساعت پخش سریال دلنوازان با ما همراه باشید.
سریال دلنوازان که به قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور به نگارش درآمده است، در سال ۱۳۸۸ از شبکه‌ی سه سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.
اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام و قدیمی هستید، می‌توانید سریال دلنوازان را از روز یکشنبه (15 بهمن ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال دلنوازان ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم
بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال دلنوازان از یکشنبه (15 بهمن 1402) هر شب ساعت 20:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 04:00 صبح و 12:00 روز بعد که زمان تکرار سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.
ساعت پخش سریال دلنوازان
بازیگران سریال دلنوازان

شاهرخ استخری در نقش بهزاد سپهری
سحر قریشی در نقش یلدا
فریبا کوثری در نقش رعنا
پرویز فلاحی پور در نقش جهان (جهانگیر ملک پور)
سیاوش خیرابی در نقش رامین بیات
حدیث میرامینی در نقش روشنک رادمهر
زهره فکورصبور در نقش ستایش سپهری (الهام)
سمانه پاکدل در نقش مهتاب رادمهر
عبدالرضا اکبری در نقش اتابک سپهری
محمد حاتمی در نقش منصور خرسند
سمیرا حسن پور در نقش ناهید
فریده صابری در نقش شکوه
مهدی ماهانی در نقش دکتر فرهاد زند
نیره فراهانی در نقش منیر مادر یلدا
ایمان موسوی در نقش شاهین
محمد ساربان در نقش پدر الهام
سیروس میمنت در نقش فری
نسرین خسروانی در نقش گلی
شهین تسلیمی در نقش مادر رامین
شکوفه هاشمیان در نقش مینا بیات
بهشاد شریفیان در نقش سروان نیروی انتظامی

خلاصه داستان سریال دلنوازان
پس از پرداختن به ساعت پخش سریال دلنوازان از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی تلاش یک مادر یرای پیدا کردن دخنر گمشده‌اش است.
ساعت پخش تکرار سریال دلنوازان از آی فیلم
در خلاصه داستان سریال دلنوازان آمده است: «رعنا دو فرزند به نام‌های بهزاد و ستایش از همسر سابق خود، اتابک سپهری دارد. 24 سال قبل، پس از جدا شدن از اتابک و ازدواج با جهان ملک‌پور، دخترش ستایش ربوده می‌شود. او با گذشت سال‌ها همچنان در فراق دخترش غمگین است. رعنا بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و آخرین کسی که ادعای ستایش را کرده، یلدا بود که او نیز از آزمایش موفقیتی به در نبرد. در این میان رعنا برای همسر پسر خود، بهزاد، دختر عمه اش، مهتاب را در نظر گرفته است. اما پس از مدتی بهزاد مهتاب را فراموش کرده و با یلدا ازدواج می‌کند.»
کارگردان سریال دلنوازان
حسین سهیلی‌زاده کارگردان سریال دلنوازان، در سال 1343 در اهواز متولد شد. او در سال ۱۳۶۹ به عنوان دستیار کارگردان فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی وارد سینما شد.

سریال مستند داستانی گام اول، عنوان نخستین مجموعه تلویزیونی بوده که سهیلی ‌زاده آن را در سال ۱۳۷۶ ساخته است. ایشان در این سال‌ها تنها یک فیلم سینمایی ساخته که نیلگون نام دارد و تولید سال 1398 است.
سهیلی زاده با کارگردانی سریال مانکن وارد شبکه نمایش خانگی شد. این مجموعه پربیننده، داستان جذابی داشت و مخاطب را با خود همراه می‌کرد. تا پیش از عقرب عاشق، سریال ملکه گدایان آخرین ساخته این کارگردان مطرح برای شبکه نمایش خانگی بود.
از آثار کارنامه‌ی هنری حسین سهیلی‌زاده می‌توان به سریال‌های آخرین بازی، فاصله‌ها، آخرین دعوت، آخرین گناه، هست و نیست، دلنوازان، مرز خوشبختی، دختران حوا، رانت خوار کوچک، عشق گمشده، روزهای اعتراض، آوای باران، پریا، ترانه مادری و سه پنج دو اشاره کرد.
عوامل سریال دلنوازان
نویسندگان: سعید جلالی، علیرضا کاظمی پورتهیه کننده: ایرج محمدی، مهران مهامکارگردان: حسین سهیلی زادهخواننده: علی لهراسبیمنشی صحنه: آتوسا شاه سیاهعکاس: شکوفه هاشمیانتیتراژ: امیر ولی خانیمدیر تدارکات: محمود مقدمیطراح گریم: مهری شیرازیطراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچیمدیر تولید: شاپور دلدار لنگرودیدستیار اول کارگردان: امیر سلیمانیبرنامه‌ریز: مجتبی خادم زادهآهنگساز: آرمان موسی پورتدوین و صداگذاری: امین عابدیصدابردار: مهدی آزادیمدیر تصویربرداری: سهیل نوروزیمشاور و کارشناس: مهدی ارگانی
سوالات متداول
کدام بازیگرها در سریال دلنوازان نقش‌آفرینی کرده‌اند؟
در این سریال پرویز فلاحی پور، شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، سحر قریشی، زنده یاد زهره فکورصبور، سمانه پاکدل، عبدالرضا اکبری، محمد حاتمی، زنده یاد فریده صابری، مهدی ماهانی، نیره فراهانی و ایمان موسوی نقش‌آفرینی کردند.
سریال دلنوازان چند قسمتی است؟
این سریال در 46 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شده است.
بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال دلنوازان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *