چت بات, گوگل, هوش مصنوعی

دسترسی به برنامه موبایل جمینای گوگل به مناطق بیشتری گسترش می‌یابد

دسترسی به برنامه موبایل جمینای گوگل به مناطق بیشتری گسترش


Gemini گوگل یا همان بارد سابق یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط شرکت گوگل ارائه شده است. این برنامه به تازگی سرویس دهی به نقاط بیشتری از دنیا را شروع کرده و در اسرع وقت به اروپا نیز خواهد رسید.

جمینای، گوگل بارد جدید است و این اپلیکیشن موبایل اکنون به مناطق بیشتری از جمله آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و کانادا در حال گسترش است. این خبر توسط جک کراوچیک، مدیر محصول Gemini تایید شد و این موضوع را به اشتراک گذاشت که گوگل در تلاش است تا این سرویس را در اسرع وقت به اروپا برساند.

بیشتر بحوانید: چت‌بات بارد (Bard) به جمینای (Gemini) تغییر نام داد

Gemini گوگل جایگزین دستیار گوگل

اگر بی صبرانه منتظر امتحان Gemini هستید، می‌توانید برنامه Gemini را در دستگاه Android خود بارگذاری کنید. می‌توانیم تأیید کنیم همانطور که از پیش تعیین شده بود Gemini گوگل در اروپا، با تنظیم زبان دستیار گوگل روی انگلیسی کار می‌کند. توجه داشته باشید که به محض نصب و راه اندازی Gemini گوگل، این برنامه جایگزین دستیار گوگل شما خواهد شد.

جالب اینجاست که Gemini گوگل نمی‌تواند برخی از کارهای اساسی را که در دستیار گوگل وجود داشت، مانند تنظیم و اصلاح هشدارها و یادآوری‌ها، راه‌اندازی برنامه‌ها و تغییر دادن کنترل‌های دستگاه خانه هوشمند انجام دهد. همانطور که گفته شد جمینای یک پروژه‌ی در حال پیشرفت است و گوگل قبلاً تأیید کرده است که کار سختی برای ارائه ویژگی‌های بیشتر و رفع اشکالات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

آیا Gemini گوگل می‌تواند رقیب درخوری برای سایر چت‌بت‌های مطرح این روزها باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *