اخبار کوتاه, تکنولوژی, گوگل, هوش مصنوعی, هوش مصنوعی گوگل

جمینای پرو در بارد تولید تصویر رایگان با هوش مصنوعی و پشتیبانی از چند زبان را اضافه می‌کند

جمینای پرو در بارد تولید تصویر رایگان با هوش مصنوعی



گوگل رقیب ChatGPT می‌شود. جمینای پرو در بارد تولید تصویر رایگان با هوش مصنوعی و پشتیبانی از چند زبان را در اختیار کاربران قرار داده است.
Bard، ابزار همکاری هوش مصنوعی گوگل،  بروزرسانی بزرگی را دریافت می‌کند. در این بروزرسانی قابلیت‌های پیشرفته و ویژگی‌های جدیدی از جمله توانایی ایجاد تصاویر و زبان‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
بیشتر بخوانید: با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 اپلیکیشن و بازی در دسترس خواهد بود
تولید تصویر رایگان توسط جمینای پرو در بارد
پیشرفت‌های جدید Bard که به تازگی از طریق یک پست وبلاگ اعلام شد، مهارت کاملاً جدیدی است که آن را در موقعیتی نزدیک‌تر به ChatGPT Plus OpenAI قرار می‌دهد. توانایی ایجاد تصاویر بر اساس درخواست‌های کاربر یکی از ویژگی‌های جدید بارد است. در حالی که ChatGPT برای دسترسی به ابزارهایی مانند DALL-E به اشتراک پولی نیاز دارد، Bard اکنون به شما این امکان را می‌دهد که به صورت رایگان همین کار را انجام دهید. این ویژگی که به زبان انگلیسی در اکثر کشورها در دسترس کاربران قرار گرفته، توسط مدل به روز شده Imagen 2 گوگل ارائه می‌شود.
استفاده از این ویژگی نیز بسیار آسان است: فقط کافیست با چند کلمه چیزی که می‌خواهید را توصیف کنید پس از آن بارد تصویر مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر نتایج اولیه دریافت شده با آنچه در ذهن داشتید مطابقت ندارد، می‌توانید روی «ایجاد بیشتر» کلیک کنید تا جایگزین‌های بیشتری دریافت کنید و مواردی را که دوست دارید دانلود کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی چشمگیر به صورت رایگان ارائه می‌شود.
اما ویژگی هنوز بی عیب و نقص نیست. یکی از کاربران اعلام کرده که  از بارد خواستم تصویری را بر اساس توصیف فیزیکی یک شخص برای من ایجاد کند. بارد بی‌درنگ پاسخی مبنی بر اینکه هنوز قادر به انجام این کار نیست، داد.
علاوه بر این، گوگل بیان می‌کند که به منظور سازگاری با اصول هوش مصنوعی این شرکت در تولید تصویر، هر تصویری که توسط Bard تولید می‌شود از SynthID برای جاسازی یک واترمارک دیجیتال در نتایج استفاده می‌کند. این واترمارک برای چشم انسان قابل تشخیص نیست، اما می‌توان آن را برای شناسایی اسکن کرد.
ایجاد تصاویر تنها ویژگی اضافه شده به بارد نیست؛ این دستیار تا پیش از این فقط به زبان انگلیسی در دسترس بود، Gemini Pro پیشرفته در Bard، اکنون به بیش از 40 زبان و 230 کشور و منطقه مسلط است. این گسترش، Bard را به یک پلتفرم فراگیرتر و در دسترس برای مردم در سراسر جهان تبدیل می‌کند.
شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی نمادG  که در زیر پاسخ به درخواست شما ظاهر می‌شود، از این قابلیت استفاده کنید. علاوه بر این بارد اطلاعات را بر اساس آنچه در وب یافت می‌شوند بررسی می‌کند.
این قابلیت‌ها پیشرفت های قطعی و در دسترس Bard هستند. افزودن رایگان ابزار تولید تصویر، همراه با پشتیبانی چند زبانه آن، این دستیار را به ابزاری مفیدتر و سازگارتر برای پروژه‌های خلاقانه، فعالیت‌های روزانه و تأیید اطلاعات در مقیاس جهانی تبدیل می‌کند.
بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی های جدید جمینای پرو در بارد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *