Microsoft, Xbox, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

در رابطه با کنسول دستی چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداریم

در رابطه با کنسول دستی چیزی برای به اشتراک گذاشتن

[ad_1]

فیل اسپنسر (Phil Spencer) افزود: «بسیار به کاری که تیم سخت‌افزار انجام می‌دهند، نه تنها برای امسال، بلکه در آینده، افتخار می‌کنم».

تبلیغات

سارا باند (Sarah Bond)، رئیس برند ایکس باکس، اخیراً درباره تعهد این شرکت به «نقشه راه نسل بعدی» و ارائه «بزرگ‌ترین جهش فنی در یک نسل» صحبت کرده است. او همچنین به «چیزهای هیجان‌انگیزی» برای سخت‌افزار آینده اشاره کرد که می‌تواند یک به‌روزرسانی احتمالی میان‌نسلی برای Xbox Series X/S باشد. البته باید پرسید: «در مورد یک کنسول دستی بالقوه ایکس باکس برنامه‌ها به چه صورت است؟»

گزارش‌های مشابه به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردند؛ جایی که رابی باخ (Robbie Bach)، مدیر ارشد سابق ایکس‌ باکس، ادعا می‌کرد برنامه‌هایی در رابطه با دستگاه دستی وجود داشته؛ اما مایکروسافت پهنای باند لازم را نداشت و ترجیح داد بر روی ایکس باکس ۳۶۰ تمرکز کند. وقتی وبسایت The Verge در مورد احتمال وجود یک کنسول دستی از فیل اسپنسر (رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت (Microsoft) سؤال کرد، او در پاسخ به این پرسش گفت:

من از طرفداران پروپاقرص کنسول‌های دستی هستم. من یک طرفدار بزرگ هستم؛ اما چیزی برای به اشتراک گذاشتن وجود ندارد.

با این حال، او بازیکنانی را مورد اشاره قرار داد که در یک زمان مشخص به بازی‌هایشان دسترسی دارند:

ما به نوعی از کاری که نینتندو (Nintendo) در طول سال‌ها با سوییچ انجام داده، درس می‌گیریم. آن‌ها در این زمینه فوق‌العاده بوده‌اند؛ بنابراین وقتی به Steam Deck ،ROG و Legion Go نگاه می‌کنم، می‌فهمم که طرفدار پروپاقرص این فضا هستم.

ما یک مأموریت مهم داریم. یکی از نقاط ضعف اصلی در کار با ROG یا Legion Go، سیستم‌عامل ویندوز است. چگونگی عملکرد ویندوز با ورودی کنترلر در نوع DPI روی یک صفحه نمایش هشت یا هفت اینچ کوچک باید بسیار بهینه شود. این یک موضوع مهم در طراحی است که برای بهبود آن، تیم پلتفرم ما با ویندوز همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تجربه نهایی حتی بهتر نیز خواهد شد.

در حالی که صحبت‌های فیل اسپنسر به طور صریح وجود یک دستگاه قابل حمل ایکس باکس را تأیید نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که مایکروسافت هم یه این بازار علاقه‌مند است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد تیم‌های سخت‌افزار ایکس باکس در حال بررسی انواع مختلف سخت‌افزار هستند.

بسیار به کاری که تیم سخت‌افزار انجام می‌دهند، نه تنها برای امسال، بلکه در آینده، افتخار می‌کنم. [ما] واقعاً به ایجاد سخت‌افزاری فکر می‌کنیم که به دلیل وجود جنبه‌های منحصربه‌فرد، در میان گیمرها محبوب شود. این به نوعی رها کردن توانایی خلاقانه تیم سخت‌افزاری ما است که من از آن هیجان‌زده هستم.


شاید در ماه‌های آینده بیشتر در مورد این برنامه‌ها بیاموزیم. در ضمن برای دریافت به‌روزرسانی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *