احبار گوشی, اخبار کوتاه, پیکسل گوگل, گوشی موبایل, گوگل

رندرهای سه بعدی Google Pixel Fold 2 منتشر شد

رندرهای سه بعدی Google Pixel Fold 2 منتشر شد

[ad_1]

چندی پیش تصویر نامفهومی از گوشی آینده گوگل منتشر شد. اکنون تصویر جدیدی فاش شده که رندرهای سه بعدی Google Pixel Fold 2 را نشان می‌دهد.

در اوایل این ماه،  تصویری از Pixel Fold 2 گوشی آینده گوگل به بیرون درز کرد اما خیلی واضح نبود. با این حال، رندرهای سه بعدی جدید از YouTuber TT Technology نگاه بسیار واضح تری از دستگاه را ارائه می‌دهد. البته توجه داشته باشید که این فقط یک تصویرسه بعدی بر اساس نشت تصاویر قبلی بوده و ممکن است با دستگاه واقعی تفاوت داشته باشد.

در این رندرها شاهد تغییر محسوسی در طراحی ماژول دوربین هستیم. Pixel Fold 2 دارای یک ماژول مستطیل شکل خواهد بود سنسورهای دوربین در یک بریدگی قرصی شکل در این ماژول قرار گرفته‌اند و همچنین یک چراغ LED وجود دارد که کمی به سمت راست امتداد دارد. علاوه بر این، دستگاه دارای لبه های مربعی است.

با توجه به تنظیمات دوربین، انتظار می‌رود Pixel Fold 2 دارای سیستم دوربین چهارگانه شامل لنزهای اولیه، اولتراواید و تله فوتو باشد. حدس و گمان هایی در مورد سنسور چهارم مانند لنز تله فوتو پریسکوپ یا سنسور مادون قرمز/طیفی/ToF وجود دارد.

علاوه بر این، Pixel Fold 2 از چیپست Tensor G4 آینده بهره می‌برد؛ به این معنی که گوگل از چیپست Tensor G3 برای گوشی‌های تاشو خود صرف نظر می‌کند. این موضوع ممکن است جدول زمانی راه‌اندازی گوشی هوشمند را نیز تغییر دهد.

به طور معمول، گوگل در رویداد سخت افزاری پاییزی خود از چیپست های جدید Tensor رونمایی می‌کند. اما اگر Pixel Fold 2 در رویداد I/O امسال عرضه شود، ممکن است Tensor G4 جدیدتر را نداشته باشد.

با این حال، اگر I/O بدون راه اندازی Pixel Fold 2 انجام شود، رد شدن از Tensor G3 دور از ذهن نیست. منطقی است که گران‌ترین دستگاه گوگل جدیدترین تراشه خود را در داخل خود داشته باشد.

البته تمامی این اطلاعات را می‌توان به شایعه در نظر گرفت.  در حال حاضر، جزئیاتی در مورد Pixel Fold 2 نداریم، انتظار می‌رود به زودی اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی رندرهای سه بعدی Google Pixel Fold 2 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *