اخبار گوشی, شیائومی, گوشی موبایل

تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14 اعلام شد

تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14 اعلام شد تکراتو

[ad_1]

پس از انتشار تیزرهایی درباره برند لایکا و شیائومی، سرانجام تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14 مشخص شد. سری جدید این برند 25 فوریه به صورت جهانی عرضه خواهد شد.
به طور رسمی اعلام شده که سری 14 شیائومی در 25 فوریه به صورت جهانی عرضه خواهد شد. مدیرعامل و بنیانگذار شیائومی در شبکه اجتماعی ایکس راه‌اندازی جهانی سری شیائومی 14 را همراه با یک پوستر اعلام کرد. با فاش شدن تاریخ عرضه، هیجانی در بین علاقه‌مندان  فناوری به وجود آمده. مخصوصا بعد از اینکه تصویر پس زمینه پوستر به طور برجسته ماژول متمایز دوربین این دستگاه را به نمایش کشیده است.
بیشتر بخوانید: هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه لایه برای عرضه در سال جاری است
عرضه جهانی سری شیائومی 14
با توجه به اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود در MWC بارسلون عرضه شود. به نظر می‌رسد شیائومی عمداً به زمان و مکان عرضه اشاره‌ای نکرده است. بنابراین، احتمالا در روزهای آینده اعلامیه دیگری برای تایید مکان و سایر جزئیات در مورد را‌ه‌اندازی ارائه شود.

شایعه‌های زیادی درباره اعلان سری Xiaomi Pad 7 در کنار سری شیائومی 14 وجود دارد. علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارند مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است در برابر عرضه جهانی یکی از گوشی های سری شیائومی 14 یعنی نسخه اولترا آن مقاومت کند. فارغ از تمامی شایعه‌هایی که منتشر شده و تا زمان عرضه‌ی رسمی آن باید صبر کرد، جالب است بدانید که شیائومی 14 اولترا پیش از این توانسته BIS هند، IMDA سنگاپور، گواهی 3C و سایر مراجع گواهی‌نامه‌ها را دریافت کرده است.

بر اساس شایعه‌های منتشر شده، شیائومی 14 اولترا با اسنپدراگون 8 نسل 3 و اتصال دو طرفه ماهواره‌ای عرضه خواهد شد. دوربین این دستگاه نیز از دوربین شیائومی 14 پرو پیشی خواهد گرفت، زیرا شیائومی 14 اولترا دارای دیافراگم متغیر با ماژول دوربین چهارگانه پشتی خواهد بود و احتمالاً از حسگر سونی LYT-900 با رزولوشن 50 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که Xiaomi 14 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با رزولوشن 50 مگاپیکسل و طول کانون تا 120 میلی‌متر ارائه شود. سیستم دوربین چهارگانه ممکن است از یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی سری IMX8 و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی اضافی بهره ببرد.
پایگاه‌های اطلاعاتی Geekbench و IMEI  برخی از مشخصات و جزئیات این گوشی هوشمند را فاش کرد.
همچنین شایعه‌هایی در مورد طراحی آن نیز منتشر شده که با استناد بر آنها انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا از نظر زیبایی مشابه با مدل‌های قبلی خود باشد و در رنگ‌های آبی، نارنجی و مشکی عرضه شود. این گوشی ظرفیت باتری قابل توجهی 5180 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ سیمی 90 واتی را در خود جای داده است و حتی ممکن است دوربینی در زیر نمایشگر خود داشته باشد.
بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی سری شیائومی 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *