Bandai Namco, Elden Ring, FromSoftware, PC, Playstation, PlayStation 5, Shadow of the Erdtree, Xbox, Xbox Series X/S, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در فاز کنترل کیفی قرار گرفت

بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در فاز

[ad_1]

در میان شایعات رو به رشد مبنی بر نزدیک شدن به زمان عرضه Elden Ring: Shadow of the Erdtree، به‌روزرسانی صفحه استیم (Steam) آن، احتمالات را قوی‌تر کرده است.

تقریباً یک سال کامل از زمانی که فرام سافت‌ور (FromSoftware) اعلام کرد یک بستۀالحاقی برای Elden Ring در قالب Shadow of the Edrtree منتشر خواهد شد، می‌گذرد و هیجان پیرامون آن به سرعت در حال افزایش یافتن است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد اینکه بسته مورد بحث شامل چه چیزی می‌شود یا چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد، وجود ندارد. با این حال، تحولات اخیر نشان داده‌اند که ممکن است به‌زودی شرایط تغییر کند.در اوایل این ماه، به‌روزرسانی‌های صورت‌گرفته در دسته DLCهای پولی استیم نشان می‌داد که فرام سافت‌ور و باندای نامکو (Bandai Namco) احتمالاً برای بازاریابی Elden Ring: Shadow of the Erdtree آماده می‌شوند. اکنون به‌روزرسانی‌های بیشتر – که می‌توانید آن‌ها را در پایگاه اطلاعاتی استیم (SteamDB) مشاهده کنید – به ما می‌گویند که توسعه DLC وارد مراحل آخر خود شده.در زمان نگارش این خبر و طی چند ساعت گذشته، صفحه استیم بازی Elden Ring تعدادی به‌روزرسانی دریافت کرده است و لیست تغییرات آن شامل چندین مورد می‌شود که با qa-release و qa-debug آپلود شده‌اند. برچسب‌های dev-release و dev-debug نشان می‌دهند که آزمایش تضمین کیفیت نهایی بازی به صورت داخلی در استودیو و از طریق آزمایش‌کنندگان خارجی در حال انجام است.در ماه دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲)، یک فهرست خرده‌فروشی آنلاین اعلام کرد که Elden Ring: Shadow of the Erdtree می‌تواند در ماه فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) راه‌اندازی شود. همچنین یک کنترلر جدید با تم Elden Ring از شرکت Thrustmaster قرار است در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) منتشر گردد تا با انتشار این DLC همخوانی داشته باشد.با این اوصاف، نشانه‌های دیگری نیز وجود دارند که به انتشار DLC مذکور اشاره کرده‌اند. البته فرام سافت‌ور اصرار دارد که توسعه به آرامی پیش می‌رود و در ماه دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲)، یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao)، تهیه‌کننده بازی، گفت که «هنوز فاصله زیادی» با انتشار بسته داریم. قبل از آن، شرکت مادر فرام سافت‌ور، یعنی کادوکاوا (Kadokawa)، نیز اعلام کرده بود که DLC مورد بحث در این سال مالی (یعنی تا پس از ۱ آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) منتشر نخواهد شد.نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *