اخبار داخلی, اخبار کوتاه

پیش فروش گوشی های موبایل موسوی آمل متوقف شد

پیش فروش گوشی های موبایل موسوی آمل متوقف شد


در پی حوادث اخیر شب گذشته در اخبار شبانگاهی اعلام شد که پیش‌فروش گوشی موبایل موسوی موبایل استقلال واقع در آمل نیز متوقف شده است.

طی چند وقت گذشته کلاهبرداری کوروش کمپانی مشکلات زیادی بوجود آورده اما به نظر می‌رسد این موضوع باعث اخذ تصمیمات جدیدی در این حوزه شده است. در اخبار شبانگاهی 3 اسفند 1402،اعلام شد که جلوی پیش‌فروش گوشی موبایل موسوی (موبایل استقلال) واقع در آمل نیز گرفته شده است.

البته پیش تر هم اخباری منتشر شده بود که مشخص می‌کرد موبایل استقلال نیز بدون مجوز در حال فعالیت است. در همین راستا بازیکنان تیم استقلال نیز نام این کمپانی را از لباس خود حذف کرد.

موبایل استقلال نسبت به این اتفاقات واکنش نشن داد. این مجموعه ادعا می‌کند با حذف واسطه ها در چین می‌تواند گوشی های آیفون را بسیار کمتر از قیمت بازار عرضه کند.

اما در اخبار شبانگاهی شب گذشته اعلام شد:« با توجه به اینکه در چنین سیستم‌هایی، سود نفرات قدیمی‌تر از ورودی مالی افراد جدید تامین می‌شود، با کاهش ورودی مالی جدید، تحویل گوشی به نفرات قبلی با مشکل مواجه خواهد شد.»

همچنین مشخص شد که:« بعضی خریدهای (پیش فروش) این فروشگاه هنوز تحویل نشده است. در حالی که اوج فروش و تبلیغات این فروشگاه بعد از آبان و شروع اسپانسری استقلال شروع شده است.»

نظر شما درباره‌ی موبایل استقلال چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *