Robert Downey Jr., Sterling K. Brown, اخبار سینما, اسکار ۲۰۲۳, فیلم و سریال

پیش بینی استرلینگ کی براون: اسکار را به رابرت داونی جونیور خواهم باخت

پیش بینی استرلینگ کی براون اسکار را به رابرت داونی



ستاره فیلم American Fiction یعنی استرلینگ کی براون ادعا کرده که در مقابل رابرت داونی جونیور شانسی برای کسب جایزه اسکار نخواهد داشت.

مراسم اسکار امسال در برخی از شاخه‌ها رقابت جذاب و هیجان‌انگیزی را به راه انداخته است. یکی از این شاخه‌ها به “بهترین بازیگر نقش مکمل مرد” مربوط می‌شود که به ترتیب شاهد نامزدی بازیگرانی نظیر رابرت داونی جونیور برای فیلم Oppenheimer، رایان گاسلینگ برای فیلم Barbie، رابرت دنیرو برای فیلم Killers of the Flower Moon، استرلینگ کی براوان برای فیلم American Fiction و مارک رافلو برای فیلم Poor Things هستیم.یکی از نقش آفرینی‌های جالب توجه و ارزشمند سینمای سال ۲۰۲۳ میلادی به ایفای نقش لوئیس استراوز توسط رابرت داونی جونیور ۵۸ ساله مربوط می‌شود که در فیلم کریستوفر نولان تمامی توجهات را به سمت خود معطوف کرده بود. حال شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که یکی از نامزدین شاخه نام برده شده از همین حالا خود را بازنده رقابت خطاب کرده است.استرلینگ کی براون که نقش آفرینی ستودنی‌ای را در فیلم American Fiction به معرض نمایش گذاشته، در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام کرده که امیدی به کسب جایزه اسکار نداشته و با این مسئله کنار آمده است. او با حضور در برنامه گراهام نورتون به شوخی گفته است که:
البته که هنوز باختی رخ نداده اما در زمان مناسب این اتفاق به وقوع خواهد پیوست. وی ادامه می‌دهد که:
رابرت داونی جونیور قطعاً برنده خواهد شد و به طرز فوق العاده‌ای سزاوار این جایزه می‌باشد. او بازیگری باورنکردنی بوده و خوشحالم که فرصتی پیدا کردم تا در کنار او، رایان گاسلینگ، رابرت دنیرو و مارک رافلو نامزد دریافت جایزه شوم.البته که خود شخص گراهام نورتون و باقی عوامل حاضر در شو تلویزیونی سعی کردند تا به او قوت قلب داده و شرایط را مساعد جلوه دهند. مسئله‌ای که به شوخی و خنده‌های جذابی منتهی گشته است.نظر شما چیست؟ آیا رابرت داونی جونیور سزاوار دریافت جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد می‌باشد؟منبع: هالیوود ریپورتر



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *