Invincible, Sandra Oh, Steven Yeun, Zazie Beetz, اخبار سینما, تصاویر فیلم و سریال, فیلم و سریال

پوستر بخش دوم فصل دوم انیمیشن سریالی Invincible

پوستر بخش دوم فصل دوم انیمیشن سریالی Invincible

[ad_1]

به تازگی پوستری برای بخش دوم فصل دوم انیمیشن سریالی Invincible منتشر شده که شخصیت اصلی داستان را نشان می‌دهد.

تبلیغات

سرویس آنلاین آمازون پرایم به تازگی پوستری را برای انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» منتشر کرده است تا از این طریق، هیجان و هایپ برای نیمه دوم فصل دوم این اثر را در بین مخاطبان و طرفداران بیشتر کند. این پوستر نیز شخصیت اصلی داستان یعنی مارک گریسون را نشان می‌دهد.

نیمه اول فصل دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» که چهار قسمت بود، در پاییز سال گذشته میلادی روی سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش شد و در آن، مارک گریسون و دیگر اعضای گروه ابرقهرمانان سعی داشتند تا با خیانت اومنی من کنار بیایند اما پایان این چهار قسمت در حالت تعلیق به پایان رسید و نوید مأموریت تاریک و جدیدی را برای مارک می‌داد.

حالا قرار است در ماه مارس سال جاری میلادی چهار قسمت دیگر فصل دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» پخش شوند و در همین راستا نیز سرویس آنلاین آمازون پرایم پوستری برای آن منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

انیمیشن سریالی invincible
انیمیشن سریالی Invincible

در این فصل نیز همانند فصل قبلی استیون ین صداپیشگی شخصیت اصلی را در دست دارد و از جمله دیگر بازیگران حاضر در آن می‌توان به ززی بیتز، گری دلیسل، والتون گاگینز، ست روگن و جی کی سایمونز اشاره کرد. پخش فصل دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» از تاریخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲) شروع خواهد شد.

منبع: comicbook

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *