اپلیکیشن, اخبار اپلیکیشن, اخبار کوتاه

هوش مصنوعی وایبر می‌تواند 100 پیام خوانده‌ نشده را خلاصه‌ سازی کند

هوش مصنوعی وایبر می‌تواند 100 پیام خوانده‌نشده را خلاصه‌سازی کند

[ad_1]

وایبر این هفته ابزار دیگری مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که به کاربران کمک می‌کند در زمان بیشتری صرفه‌جویی کنند. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های خوانده نشده در گروه‌های چت را به راحتی مدیریت کنند و بخش‌های مهمتر گفتگو را استخراج و خلاصه کنند. در حال حاضر، این ویژگی فقط برای گروه‌های چت در دسترس است، اما ممکن است در آینده به بخش‌های دیگر این پیام‌رسان اضافه شود. خلاصه‌ساز هوش مصنوعی طراحی شده تا اطلاعات مفید 100 پیام خوانده نشده را خلاصه کرده و به کاربران ارائه دهد، به منظور برآورده کردن نیازهای آن‌ها.

نحوه فعالسازی هوش مصنوعی وایبر

برای فعال‌سازی هوش مصنوعی وایبر، باید وارد یک گروه چت با پیام‌های خوانده نشده شوید و پیامی که آنها را به خلاصه گفتگوی گروهی که از دست داده‌اند معرفی کنید.

این خلاصه‌ها تنها برای افرادی قابل مشاهده هستند که درخواست داده‌اند. محتوای خلاصه گفتگوهای هوش مصنوعی شامل هیچ شناسه‌گذاری خارجی به جز نام‌های کاربری نیست، به این معنا که گفتگوهای خاص نمی‌توانند به هیچ یک از اعضای گروه به صورت خارجی متصل شوند.

نحوه فعالسازی هوش مصنوعی وایبر

به طور صریح، وایبر دسترسی به مکالمات یا خلاصه‌ها را در سرورهای خود نخواهد داشت که خود به معنی حفظ حریم خصوصی و رعایت قوانین رازداری محسوب می‌شود.

به گفته وایبر، این ویژگی به تدریج به کاربران در ایالات متحده، فیلیپین، اوکراین، ژاپن، بلغارستان و لهستان عرضه شده و با کشورهای دیگری نیز به زودی همراه خواهد شد. خلاصه‌ساز هوش مصنوعی پلتفرم‌های iOS و اندروید را با درک بیش از 50 زبان پشتیبانی می‌کند.

منبع: phonearena

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *