James Gunn, Superman: Legacy, اخبار سینما, دنیای سینمایی دی‌سی, فیلم و سریال

منتظر اطلاعات جدیدی از فیلم Superman: Legacy باشید

منتظر اطلاعات جدیدی از فیلم Superman Legacy باشید

[ad_1]

به نظر می‌رسد که با ورود به مرحله جدیدی از پروسه تولید Superman: Legacy شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود.

تبلیغات

با تکمیل تیم بازیگری فیلم مورد انتظار Superman: Legacy (سوپرمن: میراث) یک قدم به آغاز پروسه تولید فیلم‌برداری آن به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان نزدیک شده‌ایم. آغازگر دنیای سینمایی جدید دی‌سی که از بازیگرانی نظیر دیوید کرنسوت، ریچل بروزناهان و نیکلاس هولت بهره گرفته و جنبه دیده نشده‌ای از آخرین پسر سیاره کرپیتون را به معرض خواهد گذاشت.

حال طبق تازه‌ترین گزرش منتشر شده، پیش از آغاز پروسه تولید، شاهد برگزاری دورهمی بین بازیگران این فیلم هستیم تا به مطالعه فیلم‌نامه کنار یکدیگر بپردازند. دورهمی که در مرکز ایالت جورجیا یعنی آتلانتا برگزار شده و به نظر می‌رسد که بدین وسیله می‌توانیم شاهد بروز اطلاعاتی مرتبط با فیلم جدید سوپرمن نیز باشیم.

مدتی می‌شود که دنیای سینمایی پیشین دی‌سی به نام DCEU با اکران فیلم ناامید کننده Aquaman and the Lost Kingdom پایان یافته و طرفداران دی‌سی پس از گذشت یک دهه منتظر هستند تا بلکه به لطف مدیریت جیمز گان و پیتر سفران فیلمی ارزشمند حول محور ابرقهرمانان محبوب خود را دریافت نمایند؛ مخصوصاً در شرایط فعلی که دنیای سینمایی مارول با افت کیفیت فاحشی روبرو شده و بهترین فرصت ممکن برای محبوبیت DCU به شمار می‌رود.

فیلم Superman: Legacy برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ ( ۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *