Assassin's Creed Black Flag, Skull and Bones, Ubisoft, بازی ویدیویی, تحلیل فنی, تریلر، ویدیو و موسیقی, مقالات بازی, مقایسه‌ی گرافیکی

مقایسه Skull & Bones و Assassin’s Creed Black Flag

مقایسه Skull Bones و Assassins Creed Black Flag


مقایسه بین Skull & Bones (بازی جدید یوبیسافت (Ubisoft) با مضمون دزدان دریایی) و Assassin’s Creed Black Flag که یک دهه قدمت دارد، نشان می‌دهد که ادعاهای یوبیسافت مبنی بر AAAA بودن Skull & Bones، لطیفه‌ای بیش نیستند.


مقایسه مستقیم بین Skull & Bones و Assassin’s Creed Black Flag جزئیات و فیزیک مشابه یا در موارد خاص، بدتر را نشان می‌دهد. از نظر فیزیک آب، هر دو بازی امواج مشابه‌ای را هنگام حرکت در منطقه ساحلی به تصویر می‌کشند. قطرات آب از مدل شخصیت ادوارد (Edward) در Assassin’s Creed Black Flag هنگام بیرون آمدن از آب می‌چکند؛ این جزئیات در Skull & Bones وجود ندارد.

علاوه بر این، ادوارد، قهرمان بازی Assassin’s Creed Black Flag، می‌تواند آزادانه در اطراف شنا کند؛ در حالی که شخصیت شما در Skull & Bones اصلاً نمی‌تواند به شنا بپردازد؛ این یک حذف آشکار است، زیرا بازی بر روی جنگ دریایی متمرکز بوده و توانایی شنا یک انتظار طبیعی است.

علاوه بر این، Skull & Bones هیچ‌گونه اکتشاف زمینی و نبرد تن‌به‌تن هنگام سوار شدن بر کشتی دشمن در طول نبردهای بین دو کشتی را در خود جای نداده؛ در حالی که Assassin’s Creed Black Flag این ویژگی‌ها را داراست. تخریب و آثار باقی مانده از نبرد کشتی نیز در Assassin’s Creed Black Flag واقعی‌تر به نظر می‌رسند. در همین حال، مکانیک ضربه‌زنی در Skull & Bones به هم ریخته است و واکنش‌ها، ناگهانی و غیرواقعی هستند؛ ولی در Assassin’s Creed Black Flag شاهد مکانیکی روان در این زمینه هستیم.

در طول یک جلسه پرسش و پاسخ که بخشی از یک کنفرانس بود و در مورد فروش سه‌ماهه سوم یوبیسافت در سال مالی ۲۰۲۴ صحبت می‌کرد، یکی از شرکت‌کنندگان به تغییر در راستای رویکرد خدمات سرویس محور در Skull and Bones اشاره کرد. این شرکت‌کننده تصمیم یوبیسافت برای قیمت ۷۰ دلاری بازی را زیر سوال برد و پیشنهاد نمود که استفاده از یک مدل رایگان برای بازی ممکن است برای مدل سرویس محور بازی مفیدتر باشد.

در پاسخ، Guillemot از استراتژی قیمت‌گذاری دفاع کرد و ادعا نمود که Skull and Bones به دلیل مقیاس گسترده‌ای که دارد، تضمین می‌کند که یک بازی با قیمت کامل باشد. او بر اندازه و کامل بودن بازی تاکید کرد و آن را به عنوان یک محصول AAAA توصیف نمود که ارزش بلندمدتی را برای بازیکنان فراهم می‌‌آورد. با این حال و بر اساس مقایسه بازی با Assassin’s Creed Black Flag، به نظر نمی‌رسد که اینطور باشد.


عنوان Skull and Bones در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) پس از چندین‌بار تأخیر و چالش‌های توسعه، برای Amazon Luna ،PlayStation 5 ،Windows و Xbox Series X/S منتشر شد.

نظر شما در مورد AAAA بودن بازی Skull and Bones چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

تبلیغات



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *