اخبار سامسونگ, اخبار گوشی, سامسونگ, گوشی موبایل

مشکل جدید نمایشگر گلکسی اس 24 این بار در روشنایی پایین گزارش شد

مشکل جدید نمایشگر گلکسی اس 24 این بار در روشنایی

[ad_1]

پس از ظهور خطوط سبز رنگ بر روی صفحه نمایش، این بار مشکل جدید نمایشگر گلکسی اس 24 در روشنایی پایین توسط کاربران گزارش و موجب نارضایتی آنان شده است.

طبق گزارش‌ها، جدیدترین گلکسی اس 24 سامسونگ همچنان با مشکلاتی در صفحه نمایش خود مواجه است زیرا کاربران متوجه نقص‌های عجیب و غریب می‌شوند.

چندین کاربر در Reddit از مشکلات عجیب و غریب در صفحه نمایش گلکسی S24 خبر می‌دهند. اولین موضوع شامل این است که کاربران در هنگام مشاهده یک برنامه یا هر چیز دیگری با پس‌زمینه تیره، سؤال می‌کنند که آیا دیگران متوجه وجود دانه‌هایی در صفحه نمایش S24 شده‌اند یا خیر. کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند می‌گویند که این مشکل را در S24 Plus، S24 و S24 Ultra مشاهده کرده اند.

یکی از کاربران اظهار داشت که حتی هنگام آزمایش نسخه‌های نمایشگر سری S24 در یک فروشگاه با این مشکل مواجه شده اند. کاربر دیگری گفت: “من می‌بینم که برخی از قسمت‌های صفحه خاکستری تیره تر از بقیه هستند، تقریباً مانند یک گرادیان، که نباید وجود داشته باشد.”


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشکل جدید نمایشگر گلکسی اس 24

کاربران در یک تاپیک مختلف Reddit گزارش می‌دهند که متوجه دانه‌های عجیبی شده اند که روی صفحه نمایش S24 آنها با روشنایی کم ظاهر می‌شود. این مشکل تنها زمانی روی صفحه نمایش دستگاه تأثیر می‌گذارد که رنگ ثابتی وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد دور شدن از یک صفحه قرمز یا سبز رفتار نمایشی مورد انتظار بیشتری را دربر می‌گیرد.

Nick Sutrich از Android Central بیان می‌کند که مشکل دانه ای که کاربران گزارش کرده اند احتمالاً یک رخداد نمایشی است که به عنوان “mura” شناخته می‌شود. اساسا، “هر پیکسل منفرد برای حفظ همان سطح روشنایی پیکسل‌های اطراف با مشکل مواجه است.” این مشکل معمولاً توسط هدست‌های VR مانند PSVR 2 ایجاد می‌شود.

مشکل جدید نمایشگر گلکسی اس 24

مورا تنها زمانی قابل مشاهده است که صفحه نمایش گلکسی اس 24 روشنایی کمتر از 10 درصد داشته باشد. این چیزی است که کاربر دیگری در Reddit نیز کشف کرده است. علاوه بر این، آخرین دستگاهی که با نمایشگرش مشکل مورا داشت، گوگل پیکسل 2 ایکس ال و پنل‌های ال جی آن بود.

ساتریچ متوجه شد که تمام ساب‌پیکسل‌ها تحت تأثیر این ظاهر “دانه ای” قرار گرفته اند. با این حال، پیکسل‌های قرمز و آبی بدتر هستند.

در حال حاضر فرض بر این است که ممکن است دسته‌ای از پنل‌های نمایشگر گلکسی اس 24 معیوب وجود داشته باشد که مشکلات زیادی برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. با توجه به اینکه مشکل سخت افزاری است، برخی از کاربران سعی کرده اند با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرند و برای رفع مشکل صفحه نمایش جایگزین را درخواست کنند. به گفته ساتریچ، سامسونگ با عرضه پرچمدار خود در سال 2024 به پنل‌های صفحه نمایش جدید روی آورده است و ممکن است مشکلی در عملکرد آن وجود داشته باشد.

مهمتر از آن، این اولین مشکلی نیست که گلکسی اس 24 در صفحه نمایش خود با آن مواجه شده است، زیرا کاربران گزارش داده اند که رنگ‌های “بی روح” یکی دیگر از مشکلات نمایشگر پرچمدار جدید سامسونگ است. هنگام مقایسه سری جدید با سه گانه Galaxy S23، رنگ‌های قبلی کم رنگ به نظر می‌رسند و آن چیزی نیست که کاربران از یک صفحه نمایش “روشن” انتظار دارند.

سامسونگ تایید کرد که نمایه رنگی نمایشگر S24 مطابق با آنچه در نظر گرفته شده کار می‌کند، اما باید مطابق با سلیقه مصرف کنندگان اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشکل جدید نمایشگر گلکسی اس 24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: AndroidCentral

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *