فناوری, کسب و کار, مایکروسافت, هوش مصنوعی

مایکروسافت: مهارت کار با هوش مصنوعی را به ۲ میلیون نفر آموزش می‌دهیم

sitenameمایکروسافت مهارت کار با هوش مصنوعی را به ۲ میلیون

[ad_1]

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در جریان رویداد Connection اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ مهارت‌های هوش مصنوعی را به بیش از دو میلیون نفر در هند آموزش دهد.

برنامه‌ی آموزشی مایکروسافت تحت عنوان ADVANTA(I)GE اجرا خواهد شد و به عقیده‌ی این شرکت شکاف‌های مهارتی را پر خواهد کرد. نادلا از تبدیل هند به کشور اول در حوزه‌ی هوش مصنوعی حمایت می‌کند.

مدیرعامل مایکروسافت تأکید کرد که دستیار کوپایلت با آسان‌تر کردن کارها، بهره‌وری سازمانی را بهبود می‌بخشد. او افزود که کاربران کوپایلت درحال‌حاضر کارهای مختلف را ۲۹ درصد سریع‌تر انجام می‌دهند.

نادلا اشاره کرد که برخی از سازمان‌ها در هند از هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری استفاده می‌کنند. او ادعا می‌کند افزون‌بر تسریع نوآوری و ارتقای بهره‌وری، استفاده از هوش مصنوعی برای سازمان‌ها سودآور خواهد بود.

غول ردموندی پیش‌تر خبر داد که برنامه‌هایی برای همکاری نزدیک با روزنامه‌نگاران و نشریات برای ایجاد اتاق‌های خبر با هوش مصنوعی دارد. این شرکت امیدوار است که از طریق آموزش رایگان و استفاده از ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی به این هدف دست یابد تا روند تحقیقات روزنامه‌نگاران را تسریع کند.

در یک نظرسنجی که مایکروسافت برگزار کرده، از میان ۳۱ هزار شرکت‌کننده ۴۹ درصد گفته‌اند که نگران ازدست رفتن شغلشان توسط هوش مصنوعی هستند. از طرفی ۷۰ درصد از کارمندان آماده‌ی پذیرش و ادغام هوش مصنوعی در کارهای خود بودند.

مهارت‌های هوش مصنوعی در زمان استخدام در صدر اولویت‌های استخدام‌کنندگان و مدیران کسب‌وکار قرار گرفته است. براساس یک نظرسنجی، ۹۰ درصد از مدیران در ایالات متحده اعلام کرده‌اند که هنگام استخدام، بیشتر به دنبال متقاضیانی با مهارت‌های متنوع هوش مصنوعی هستند.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *