اخبار سامسونگ, اخبار کوتاه, تکنولوژی, سامسونگ, هوش مصنوعی سامسونگ

قابلیت تولید ویدیوهای اسلوموشن در کدام یک از گوشی‌های سامسونگ فعال خواهد شد؟

قابلیت تولید ویدیوهای اسلوموشن در کدام یک از گوشی‌های سامسونگ


قابلیت تولید ویدیوهای اسلوموشن سامسونگ که اولین بار در گوشی‌های سری گلکسی S24 معرفی شد، به زودی در برخی از دستگاه‌های قدیمی نیز فعال خواهد شد.

با اینکه در سری گلکسی اس 24 سامسونگ ارتقاهای سخت افزاری بی‌شماری اعمال شده بود، آنچه که سر و صدای زیادی به پا کرد و توجه همه را به سمت خود کشید ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) بود. در واقع سامسونگ در این سری از گوشی‌های پرچمدار خود با بهره‌گیری از هوش مصنوعی اختصاصی گلکسی، طیف وسیعی از ویژگی‌های نرم افزاری مفید و جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار داد.

یکی از این ویژگی‌ها، Instant Slow-mo است که می‌تواند هر ویدیوی معمولی را به یک ویدیوی اسلوموشن تبدیل کند. تا امروز، این ویژگی تنها در انحصار سری اس 24 سامسونگ بوده اما اکنون این شرکت اعلام کرده که این قابلیت را در تعداد انگشت شماری از گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی خود فعال خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لیست دستگاه‌های دریافت‌کننده قابلیت تولید ویدیوهای اسلوموشن

یکی از مدیران انجمن سامسونگ با انتشار یک پست از فعال شدن قابلیت Instant Slow-mo در برخی از دستگاه‌های قدیمی سامسونگ خبر داده است. این قابلیت که اولین بار در سری گوشی‌های Galaxy S24 معرفی شد به زودی در گوشی‌ها و تبلت‌های زیر فعال خواهد شد:

  • گلکسی اس 23 اولترا
  • گلکسی اس 23 پلاس
  • گلکسی اس 23
  • گلکسی زد فولد 5
  • گلکسی زد فلیپ 5
  • گلکسی تب اس 9 اولترا
  • گلکسی تب اس 9 پلاس
  • گلکسی تب اس 9

سامسونگ در کنار رونمایی از لیست دستگاه‌های واجد شرایط، اعلام کرده که این ویژگی با انواع بیشتری از ویدیوها سازگار خواهد بود. در حال حاضر، سازگاری این قابلیت به ویدیوهای 8 بیتی با رزولوشن 720p تا 8K محدود شده و فقط از فرمت فایل mp4 پشتیبانی می‌شود. اما این ویژگی به زودی نه تنها با ویدئوهای 10 بیتی، بلکه با وضوح 480p و فرمت mov نیز سازگار خواهد بود.

سامسونگ می‌گوید که این ویژگی فقط روی دستگاه‌هایی کار می‌کند که حداقل دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام یا یک تراشه پرچم‌دار جدیدتر باشند. بنابراین، انتظار نداشته باشید که این ویژگی روی گوشی‌ها و تبلت‌های چند سال گذشته اجرا شود.

انتظار می‌رود که ویژگی Instant Slow-mo در دستگاه‌های ذکر شده با به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 فعال شود. سامسونگ طی اعلامیه‌های قبلی خود عنوان کرده که آخرین نسخه رابط کاربری One UI را تا پایان نیمه اول سال 2024 برای دستگاه‌های واجد شرایط عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت تولید ویدیوهای اسلوموشن سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *