اخبار سینما و تلویزیون

فیلم Jurassic World جدید کارگردان خود را از دست داد

فیلم Jurassic World جدید کارگردان خود را از دست داد

[ad_1]

مذاکرات یونیورسال پیکچرز با دیوید لیچ برای کارگردانی فیلم Jurassic World جدید به نتیجه نرسید تا این فیلم اکنون دارای کارگردانی نباشد.

قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم نیاز به کارگردان جدیدی دارد. ددلاین گزارش داد که مذاکرات یونیورسال پیکچرز با دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Atomic Blonde، فیلم Deadpool 2 و فیلم Bullet Train که پیش از این با یونیورسال در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و فیلم The Fall Guy همکاری داشته، به بن بست رسیده است و لیچ دیگر قرار نیست قسمت جدید فیلم Jurassic World را کارگردانی کند.

دیوید لیچ

منابع نزدیک می‌گویند که لیچ و یونیورسال دارای اختلافات خلاقانه در مورد این پروژه بوده‌اند و بدین ترتیب تصمیم گرفتند تا راه خود را از یکدیگر جدا کنند. یونیورسال اکنون به‌دنبال استخدام کارگردان جدیدی است که از این پروژه به‌عنوان یکی از داغ‌ترین موقعیت شغلی کارگردانی در سال ۲۰۲۴ یاد می‌شود. در حال حاضر نامی در اطراف پروژه شنیده نمی‌شود. دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را بر عهده دارد.

کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند، در کارنامه خود داشته است. فرانک مارشال، یکی از تهیه‌کنندگان با سابقه هالیوود و سه‌گانه Jurassic World به‌عنوان تهیه‌کننده به‌همراه پاتریک کراولی، دیگر تهیه‌کننده با سابقه مجموعه ژوراسیک در این پروژه بازگشته‌اند.

فیلم Jurassic World جدید برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، ازطریق Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک حضور خواهد داشت.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *