اخبار اپل, اخبار تکنولوژی, اخبار کوتاه, اخبار گجت, تکنولوژی, گجت

فروش اپل ویژن پرو در ایران با قیمت فضایی ؛ 350 میلیون تومان ناقابل!

فروش اپل ویژن پرو در ایران با قیمت فضایی ؛

[ad_1]

هنوز زمان زیادی از عرضه و فروش اپل ویژن پرو در سطح جهانی نمی‌گذرد که سر از فروشگاه‌های ایرانی نیز درآورده که به قیمت نجومی به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد فروش اپل ویژن پرو در ایران حاشیه‌ی سود فراوانی برای وارد کنندگان آن دارد.
اپل ویژن پرو یک گجت واقعیت مجازی جدیدترین محصول اپل است که به تازگی عرضه‌ی خود را در بازار جهانی آغاز کرده و حالا در بازار ایران نیز به فروش می‌رسد.
بیشتر بخوانید: با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 اپلیکیشن و بازی در دسترس خواهد بود
فروش اپل ویژن پرو در ایران با قیمت فضایی
اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند که این محصول در آنلاین‌شاپ‌ها و دیگر فروشگاه‌ها، بین 250 تا 350 میلیون تومان بفروش می‌رسد. این در حالی‌ست که در بازار جهانی قیمتی بسیار کمتر از این دارد و اگر با دلاری 55 هزار تومان حساب کنیم قیمت اصلی آن از 192 میلیون فراتر نمی‌رود. اینکه این حاشیه سود چطور تعیین می‌شود و بازار در چه سوایی به سر می‌برد خود سوال بی‌جوابیست که به نظر می‌رسد کسی هم پاسخگو نیست.

لازم به ذکر است که برخلاف گوشی‌های تولیدی این شرکت، فعلا خبری از ممنوعیت واردات آن به کشور نیست و دوستداران ثروتمند این محصول می‌توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید و استفاده از آن نمایند!
بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش اپل ویژن پرودر ایران چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *