طالع بینی, فال, فال و طالع بینی

فال اتفاقات اینده (طالع بینی اتفاقات آینده نزدیک) • مجله تصویر زندگی

فال اتفاقات اینده طالع بینی اتفاقات آینده نزدیک • مجله

[ad_1]

فال اتفاقات اینده - فال اتفاقات آینده نزدیک

در این پست فال اتفاقات آینده را با توجه به ماه تولد، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال اتفاقات آینده خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در صورتی که به پیشگویی آینده علاقمند هستید حتما به بخش انواع فال و طالع بینی سر بزنید. این فال قبل از شروع ماه بعدی به روز رسانی خواهد شد.

فال اتفاقات اینده برای متولدین فروردین

شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید، احترام بیشتر به خانواده و دوستان می تواند شما را از این هم محبوب تر کند. نا امید بودن از گناهان بزرگ است، آینده را بدون عینک بدبینی ببینید. اسفندماه برای انجام یک معامله، خرید یا فروش عجله نکنید. رابطه عاطفی میدان مسابقه نیست، گاردهایتان را پایین بیاورید و از در صلح وارد شوید و حرف های طرف مقابلتان را بدون قضاوت بشنوید. یک تصمیم روی آینده کاری تان تغییر بزرگی ایجاد خواهد کرد. به حرف های کسی که در مورد مسئله ای به شما هشدار می دهد گوش کنید و بعد تصمیم بگیرید.


فال اتفاقات اینده برای متولدین اردیبهشت

شما به جواب سوالی احتیاج دارید، هرچه زودتر با شخصی که جواب را می داند تماس بگیرید. برای پیشرفت یک کار بهتر است خودتان آستین بالا بزنید و از اوایل همین ماه دست به کار شوید، زمان با شما یار است فرصت را از دست ندهید. شنیدن یک خبر ساده باعث عصبانیت‌تان می شود. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن را انتخاب کنید که دلتان می گوید. تا می توانید طوری زندگی کنید که بیش از این حسرت به دلتان نماند. اسفند ماه شنیدن خبری شگفت زده تان می کند، فکر بد نکنید صبر کنید تا از جزئیات باخبر شوید. برای کسی که برایتان عزیز است یک هدیه بخرید.


فال اتفاقات اینده برای متولدین خرداد

به راه خود بروید و کاری به حسودی که سعی دارد حواستان را از کاری که باید انجام دهید پرت کند نداشته باشید. اسفند ماه امکان مسافرتی برای شما فراهم می شود حتما از آن استفاده کنید. شما به چیزی برای تمدد اعصاب نیازمندید. خوش قول نبودن می تواند شما را به دردسر بیندازد. در مورد وسیله ای که در فکر تهیه آن هستید فراموش نکنید که قیمت بالا اهمیت ندارد، مهم این است که برای کارتان به این وسیله نیاز دارید. در این ماه به پیشنهادی که به شما می شود پاسخ سریع ندهید و ابتدا خوب به آن فکر کنید و جوانب را بسنجید. برای کاری باید برنامه ریزی کنید و با نظم پیش بروید.


فال اتفاقات آینده برای متولدین تیر

برای انجام کاری نیاز به کسب مجوزی دارید. برای یک تصمیم گیری مهم رودروایسی را کنار بگذارید و از شخصی که می دانید در این کار خبره است راهنمایی بخواهید و مشورت کنید. کسی که دائم از شما ایراد می گیرد نمی خواهد با شما بماند، او فقط دنبال دلیل می گردد، قدر خودتان را بیشتر بدانید. کسی که به شما بدی کرده و حقتان را خورده بود تاوان سنگینی پس می دهد که شما از آن با خبر می شوید. اعتماد به نفس از دست رفته تان را باید خودتان دوباره به دست بیاورید، به خودتان نهیب بزنید و از جای تان بلند شوید. در مورد مشکل مالی تان از جایی که انتظار ندارید به شما کمک خواهد شد.


فال اتفاقات آینده برای متولدین مرداد

شنیدن یک جمله ساده اعصابتان را به هم می ریزد، تا می توانید سکوت کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. دریافت یک پیغام یا ایمیل در این ماه متعجبتان می کند، شما از هوش بالایی برخوردارید مهم این است که آن را در چه زمینه ای به کار بگیرید تا موجب رضایت خاطر خودتان و اطرافیانتان فراهم شود. متانت و غرور شما از طرفی باعث می شود تا در محیط های خانواده و یا کار و حتی محیط آموزش با شما رفتاری توام با احترام در پیش گرفته شود اما شخصی که به تازگی با شما آشنا شده غرور شما را نشانه خودپسندی از جانب شما می داند، بهتر است کمی به او فرصت بدهید تا شما را بهتر بشناسد.


فال اتفاقات آینده برای متولدین شهریور

شخصی می خواهد شما به هر سازش برقصید؛ تا اعصابتان بیش از این به هم نریخته و عکس العمل بدی نشان نداده اید نه بگویید و از او فاصله بگیرید. اتفاقی که فکر می کنید به ضررتان بوده برایتان ختم به خیر می شود. اسفند ماه برای گرفتن راهنمایی با شخصی تماس می گیرید که نهایتا به شما کمکی هم نمی کند. روی حرف دیگران بیش از حد حساب باز نکنید. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید. از طعنه ها و کنایه های حسودان باکی نداشته باشد و به آن بها ندهید، کار خودتان را بکنید.


برای گرفتن فال حافظ آنلاین کلیک کنید


فال اتفاقات آینده نزدیک برای متولدین مهر

این ماه را به برنامه ریزی بگذرانید. در جمعی بهتر است که مراقب صحبت هایتان باشید. دست از یک عادت قدیمی تان بردارید تا یک قدم بزرگ در زندگی تان برداشته شود. حرفی به شما گفته می شود که بهتر است نشنیده بگیرید و به راه خودتان ادامه بدهید. مجبور به توضیح دادن مطلبی به شخصی خواهید شد. مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آن ها به نفع شماست. به سلامت خود بیشتر اهمیت بدهید. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده است، نباید به این موضوع بیش از این اهمیت بدهید زندگی تان را با فکر بیهوده فلج نکنید. بدون دعوت به جایی نروید حتی اگر بسیار کنجکاوید.


فال اتفاقات آینده نزدیک برای متولدین آبان 

در این ماه کاری که سخت برایش تلاش می کنید به ثمر می رسد و شما از خودتان و عملکردتان راضی خواهید شد. خودتان را برای کسی که برایتان تب نمی کند نکشید، میان رو باشید تا از کسی دلخور نشوید. برای حل مشکل خانوادگی تان که کهنه شده وقت بگذارید و راه حل جدیدی پیشنهاد بدهید تا از این گرفتاری رها شوید. در مورد اینکه با کسی می خواهید شراکت داشته باشید و نسبت به این کار تردید دارید کلید کار تحقیق در مورد سابقه اوست، این مسئله را جدی بگیرید. با کوچکتر ها مانند بزرگتر ها رفتار کنید. یک عمل خیر از جانب شما می تواند در مورد احساس منفی که نسبت به مسئله ای پیدا کرده اید موثر باشد.


فال اتفاقات آینده نزدیک برای متولدین آذر

قدر دوست واقعی و وفادار خود را بدانید و پند ها و توصیه های او را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. دو دلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. به وعده های عاطفی که واقعیت ندارد اعتنا نکنید. برای حل مشکلات لازم است به شخصی اعتماد کنید و از او کمک بخواهید. اسفند ماه فرصتی برای شروع مطالعه و تحصیل در رشته ای جدید برایتان پیش می آید. یک اتفاق مانع رسیدگی شما به کاری می شود که برایتان بسیار مهم است، احتیاط کنید و تا فرصت دارید در جهت جبران اقدام کنید. بسته ای به دستتان می رسد. برای تعمیر یا خرید چیزی نو مبلغی را کنار بگذارید.


فال اتفاقات این ماه برای متولدین دی

با شخصی برخوردی غیر منتظره خواهید داشت. اسفند ماه شنیدن یک خبر بسیار خوشحالتان می کند. به جایی خواهید رفت یا با کسی ملاقاتی خواهید داشت که در روحیه تان تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از حد حساسیت نشان ندهید. شما دست به خطر زدن را دوست دارید اما نباید فراموش کنید که این شجاعت باید در خدمت پیشرفت و زندگی بهتر برایتان باشد نه اینکه بی جهت خود را دچار خطر کنید و اطرافیانتان را هم نگران سازید. تلاش مستمر و کوشش خستگی ناپذیر ثمری جز موفقیت و بهروزی ندارد، خیالتان آسوده باشد.


فال اتفاقات این ماه برای متولدین بهمن

در این ماه روی پیشنهاد مالی که به شما می شود خوب فکر کنید و از چند نفر با تجربه هم کمک فکری بخواهید. از این که با رئیس یا کارفرمای خود صحبت کنید ابایی نداشته باشید و خواسته تان را بدون واهمه بیان کنید. توقع خود را از شخصی کم کنید و مطمئن باشید که به زودی همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد. برای انجام کار یا کمکی به سراغتان آمده اند، شما به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام این کمک را به تعویق انداخته و به آینده موکول کرده اید، بهتر است هرچه زودتر و تا آنجا که از دستتان بر می آید کمک کنید. از شخصی دلخورید و او روحش هم از این موضوع خبر ندارد.


فال اتفاقات این ماه برای متولدین اسفند

از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، ادامه این روند فقط شما را خسته و کلافه تر می کند، در این ماه تصمیم نهایی خود را بگیرید و پای تصمیمتان بایستید تا دیگران برایتان احترام قائل شوند. برای کسی که ساله ها ندیده اید دلتنگ هستید، با روزگار کنار بیایید و خودخوری نکنید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی به آنچه در ذهن دارید اعتماد کنید، لازم نیست که از این شاخه به آن شاخه بپرید. شما علاقه ای به دانستن اسرار دیگران ندارید و راز نگه دار بسیار مورد اعتمادی هستید، همین امر باعث می شود که شخصی شما را امانت دار و سنگ صبور خود کند.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *