PlayStation 5, Rise of the Ronin, Sony, Team Ninja, اخبار بازی, بازی ویدیویی

طرفداران گرافیک Rise of the Ronin را منسوخ شده و نسل قبلی می‌دانند

طرفداران گرافیک Rise of the Ronin را منسوخ شده و

[ad_1]

ویدیوی اخیر منتشر شده از گیم‌پلی Rise of the Ronin انتقاد طرفداران را برانگیخته است و آن‌ها ادعا می‌کنند که گرافیک بازی همانند عناوین نسل قبل به نظر می‌رسد.

تبلیغات

عنوان اکشن نقش‌آفرینی جهان باز Rise of the Ronin کمی بیشتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد، اما برخی از هواداران نگران کیفیت بصری بازی هستند. طرفداران در ویدیوی اخیر گیم پلی بازی، کاهش کیفیت بصری را نسبت به تریلر معرفی مشاهده و ادعا کردند که گرافیک این بازی شبیه به عناوین نسل هشتم است.

به طور کلی عناوین استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) از گرافیک و جلوه‌های بصری بالایی برخوردار نبوده‌اند و به نظر می‌رسد این مورد در خصوص بازی Rise of the Ronin نیز صدق می‌کند.

یکی از کاربران Reddit ادعا کرد که بازی Rise of the Ronin همانند یکی از عناوین اولیه کنسول PS4 است که بر روی PS5 منتشر می‌شود. بسیاری به بافت‌های نه‌چندان با کیفیت و جزئیات کم اشاره کرده‌اند که جلوه‌های بصری قدیمی را نشان می‌دهد.

همچنین یکی از طرفداران ادعا کرد که کیفیت بصری Rise of the Ronin از عناوین هنگام عرضه‌ی کنسول PS4 پایین‌تر است. این کاربر بازی مذکور را با عنوان Killzone Shadowfall مقایسه کرد که بیش از ده سال پیش منتشر شد. برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که این عنوان را با بازی‎‌های کنسول PS3 مقایسه کردند.

تریلر معرفی Rise of the Ronin به صورت in-Engine بود، اما ویدیوی بازی گیم‌پلی کیفیت پایین‌تری را از نظر جلوه‌های بصری ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که تیم نینجا با اولین تریلر انتظارات را بسیار بالا برد. گیم‌پلی بازی ترکیبی هیجان‌انگیز از عناوین سولزلایک و هک اند اسلش به نظر می‌رسد، اما ظاهراً Rise of the Ronin از نظر بصری نمی‌تواند در مقابل بهترین بازی‌های AAA قرار بگیرد.

با این حال طرفداران می‌دانند که گرافیک هرگز بزرگترین نقطه قوت عناوین استودیوی تیم نینجا نبوده است. این استودیوی ژاپنی همواره روی گیم‌پلی بازی‌های خود به خوبی کار می‌کند و به نظر نمی‌رسد Rise of the Ronin از این قاعده مستثنی باشد. همچنین پیمایش و مبارزات در تریلرهای اخیر امیدوارکننده به نظر می‌رسند و بسیاری از بازیکنان همچنان برای تجربه‌ی این اثر هیجان زده هستند.

بازی Rise of the Ronin در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای PS5 منتشر خواهد شد.


نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *