اخبار خودرو, اخبار کوتاه, ایران خودرو, خودرو

طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402 ؛ فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو 207 [جزئیات]

طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402 ؛ فروش نقدی و

[ad_1]

شرکت ایران خودرو طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402 را برای متقاضیان این خودرو که در مرحله اول سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند اعلام کرد.در این طرح اختیاری شرایط فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو 207 دنده‌ای اعلام شده است.

طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402

در این بیانیه آمده: با احترام، به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگی‌های محترم می‌رساند که شرکت ایران خودرو شرایط فروش استثنایی را برای خریداران عادی خودرو پارس ارائه می‌دهد. این شرایط شامل دو روش نقدی و نقد و اقساط خواهد بود. متقاضیانی که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و به عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده‌اند، پیامکی دریافت کرده‌اند.

طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402 ؛ فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو 207 [جزئیات]

در روش نقدی و نقدی اعتباری، قیمت خودرو به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام مشخص می‌شود. در صورت انتخاب روش اقساطی، مبلغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط مطابق جدول بالا خواهند بود. در روش نقد و اقساط، تنها چک صیاد بنفش از متقاضی یا شخص ثالث دریافت می‌شود و لازم است وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی دریافت شده باشد.

در طرح پیش فروش، قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل مشخص می‌شود و مبلغ پیش پرداخت در زمان ثبت نام دریافت می‌گردد و مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً پرداخت می‌شود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام نیاز به ثبت‌نام در سامانه ایران خودرو خواهید داشت بنابراین برای این منظور به سایت esale.ikco.ir مراجعه نمایید.

نظرات خود را درباره‌ی طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402 با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *