اخبار کوتاه, اخبار گوشی, شیائومی, شیائومی ردمی, گوشی موبایل, گوشی میان رده

ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) با اسنپدراگون 8s نسل 3 معرفی شد

ردمی توربو 3 Redmi Turbo 3 با اسنپدراگون 8s نسل

[ad_1]

رویدادی امروز توسط شیائومی در چین برگزار شد و در آن اعلام شد که گوشی جدیدی با نام Redmi Turbo 3 رونمایی شده است، که جایگزین مدل Redmi Note 12 Turbo سال گذشته خواهد بود. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای از جمله تراشه قدرتمند و هوش مصنوعی برخوردار است و به عنوان یکی از گوشی‌های قاتل پرچمدار در بخش میان رده شناخته می‌شود. ادعا می‌شود که Redmi Turbo 3 نسبت به نسل قبلی خود، یعنی نوت 12 توربو، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. در ادامه، به بررسی جزئیات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی می‌پردازیم.


مشخصات فنی ردمی توربو 3

طراحی Redmi Turbo 3 تا حد زیادی شبیه مدل قبلی خود است؛ یعنی همچنان از یک قاب صاف با لبه‌های کمی خمیده و دو حلقه دوربین برجسته استفاده شده است. این دستگاه با ضخامت 7.8 میلی‌متر و وزن 179 گرم، طراحی ظریفی دارد و به گفته Redmi دارای گواهینامه حفاظت از سقوط پنج ستاره از SGS می‌باشد.

ردمی توربو 3

ردمی Turbo 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ با اندازه 6.67 اینچ اولد است که با حاشیه‌های بسیار نازک احاطه شده و دارای یک اسکنر اثر انگشت است. این نمایشگر با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2400 نیت ارائه می‌شود، همچنین در بالای آن یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز قرار دارد.

تنظیمات دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS (لنز سونی LYT-600) و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود. همچنین، این گوشی دارای یک ویژگی هوش مصنوعی به نام “پاک‌کن اشیاء” است که با تقریب به پاک‌کن جادویی پیکسل شبیه است و به کاربر امکان حذف هر عنصر ناخواسته‌ای از تصاویر را می‌دهد.

ردمی Turbo 3 با تراشه‌ی جدید کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 که نسخه‌ای کوچکتر و ضعیفتر از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 است، مجهز شده است. این تراشه همراه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی قدرت گوشی را تکمیل می‌کند. همچنین، سیستم خنک‌کننده‌ی Ice Cooling شیائومی با یک منطقه VC بزرگ نیز برای اتلاف گرما در زمان استفاده شدید در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی Turbo 3 با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید 14 عمل می‌کند و از قابلیتی به نام “ژست هوایی” نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربر امکان کنترل گوشی از راه دور بدون لمس را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پورت USB تایپ C، وایفای 7، بلوتوث، NFC و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند زیرنویس زنده و خلاصه‌سازی اشاره کرد.

قیمت ردمی توربو 3

ردمی توربو 3 در سه رنگ سبز، مشکی و تیتانیومی از 15 آوریل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نحوه قیمت‌گذاری این گوشی در چین به شرح زیر خواهد بود:

ردمی توربو 3

  • مشخصات و قیمت‌های مختلف نسخه‌های گوشی Redmi Turbo 3 به شرح زیر است:

    1. نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 1999 یوان (معادل 276 دلار)
    2. نسخه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 2299 یوان (معادل 317 دلار)
    3. نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 2499 یوان (معادل 345 دلار)
    4. نسخه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی: 2799 یوان (معادل 386 دلار)

نظر شما کابران تکراتو درباره گوشی ردمی توربو 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با کرودی به اشتراک بگذایرد و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *