اخبار کوتاه, اخبار داخلی

به چه علت تبلیغ کولر گازی ممنوع شد ؟

به چه علت تبلیغ کولر گازی ممنوع شد ؟

[ad_1]

تصمیم جدیدی امروز توسط شورای عالی انرژی اعلام شده است که به موجب آن، تبلیغات مربوط به کولرهای گازی ممنوع اعلام شده است. این تصمیم به منظور مقابله با مصرف بالای انرژی و عدم تطابق با شرایط اقلیمی مختلف کشور اتخاذ شده است، و وزارت ارشاد به عنوان مسئول اجرایی این تصمیم معرفی شده است.

براساس توضیحات ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت توانیر، استفاده از کولرهای گازی منجر به مصرف ۱۰ هزار مگاوات برق می‌شود که به تنهایی مصرف بسیار بالایی را ایجاد می‌کند. این تصمیم به هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش سازگاری با شرایط اقلیمی و محیط زیستی اتخاذ شده است. همچنین، این اقدام می‌تواند به بهبود کیفیت هوای محیطی کشور کمک کند و به تحقق اهداف پایداری و کاهش گازهای گلخانه‌ای کمک کند.

به نظر من، ممنوع شدن تبلیغات کولرهای گازی یک گام مهم در جهت حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی است. این اقدام نشان دهنده توجه دولت به مسائل محیط زیستی و تلاش برای ایجاد تغییرات مثبت در الگوی مصرف انرژی جامعه است. این تصمیم را به عنوان یک اقدام موثر و موفق در جهت حفظ محیط زیست و کاهش اثرات منفی تغییرات اقلیمی است.

نظر شما در خصوص ممنوع شدن تبلیغ کولر گازی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با کرودی در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *