آلت کوین, اخبار ارزهای دیجیتال

خوش‌بینی تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال در مورد ایردراپ‌های سال 2024؛ دلیل آن چیست؟

خوش‌بینی تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال در مورد ایردراپ‌های سال 2024؛

[ad_1]

در چند ماه اخیر، بازار ارزهای دیجیتال با افزایش تَب و تاب کاربران برای شرکت در ایردراپ‌های تست نت مواجه شده است. این ایردراپ‌ها کاربران را تشویق به فعالیت‌های آن چین در شبکه می‌کنند و از همین طریق، باعث افزایش دانش کاربران می‌شوند. از طرفی، کاربران با فعالیت در شبکه‌های آزمایشی، ایرادها و مشکلات شبکه را کشف کرده و به بهبود عمکرد شبکه اصلی کمک می‌کنند.

مایلز دویچر (Miles Deutscher) تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال، به این نوع ایردراپ ها بسیار خوش‌بین بوده و اعتقاد دارد که این نوع تست‌نت‌ها، به انباشت ثروت در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، دویچر به فرصت‌های آتی فراوانی اشاره می‌کند، که در دسترس جامعه فعال ارزهای دیجیتال قرار دارد. به عقیده او، این ایردراپ‌ها به سرمایه‌گذاران جدیدتر مارکت کریپتو، راه‌هایی با ریسک پایین معرفی می‌کند تا مهارت‌های آن‌چین خود را تقویت کنند. او اضافه کرد که امسال شاهد تعداد بیشتری از این ایردراپ‌ها خواهیم بود.

ایردراپ‌های تست‌نت؛ سود کمتر در قبال دسترسی بیشتر

دویچر در مجموعه‌ای از پست‌های خود در پلتفرم X اذعان داشت که اگرچه ممکن است پرداخت‌های ایردراپ تست نت به اندازه ایردراپ‌های شبکه اصلی نباشد، اما فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران جدیدتر برای تقویت مهارت‌های زنجیره‌ای خود، بدون قرار گرفتن در معرض هزینه‌ها و ریسک‌های زیاد شبکه اصلی است.

ایردراپ‌های آزمایش شبکه، ساده‌ترین راه برای تبدیل ۰ دلار به هزاران دلار است. این محتمل‌ترین فرصتی است که می‌توانید به پول رایگان در بازار کریپتو برسید.

اساساً، ایردراپ‌های شبکه آزمایشی با پاداش دادن به کاربرانی که فعالانه در آزمایش شبکه شرکت داشته‌اند، عمل می‌کنند. این کار باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان شبکه، از اشکال و باگ‌های پلتفرم آگاه شوند؛ در نتیجه در بهبود عملکرد شبکه اصلی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دویچر در پست‌های خود در X، به ایردراپ‌های تست‌نت آینده که مشتاقانه در انتظار آنها است اشاره می‌کند. گزینه محبوب او Berachain است؛ یک بلاکچین لایه یک سازگار با EVM که بر روی Cosmos-SDK ساخته شده است. به عقیده او، براچین یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های ایردراپ شبکه آزمایشی در حال حاضر است و مشارکت داشتن با آن نسبتاً ساده است.

او همچنین به پروتکل Metis، Shardeum، Particle و Data Ownership Protocol اشاره می‌کند که به عنوان دیگر فرصت‌های ایردراپ شبکه آزمایشی، ارزش مشارکت دارند.

نمودار ایردراپ های 2023 کوین گکو
نمودار ایردراپ‌های سال ۲۰۲۳ به ارزش ۴.۶ میلیارد دلار – منبع کوین کگو

به عقیده او، سرمایه‌گذاران انگیزه‌های مختلفی برای شرکت در ایردراپ دارند. برای برخی، ایردراپ‌ها فقط یک فرصت برای آزمایش بلاکچین‌های جدید است.

ایردراپ توکن DYM، نمونه‌ای از ایردراپ‌های تست‌نت

با این حال، اکثر سرمایه‌گذاران امیدوار هستند که ارزش توکن پس از لیست شدن در صرافی‌ها افزایش یابد. در ۶ فوریه، اخباری حاکی از لیست شدن توکن Dymension در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس منتشر شد. توکن DYM بین کاربرانی که در شبکه تست‌نت شبکه Dymension مشارکت داشتند، توزیع شد.

Dymension به دلیل رویکرد نوآورانه‌اش، با استفاده از استاندارد ارتباطات بین بلاکچینی برای ایمن‌سازی و اتصال شبکه‌های مختلف، توجه کاربران را به خود جلب کرد. این بلاکچین ماژولار ۶.۷ میلیون دلار در یک دور فروش خصوصی، سرمایه جمع‌آوری کرد.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *