Arrowhead Game Studios, Helldivers 2, PC, Playstation, PlayStation 5, Sony, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

توسعه Helldivers 2 نزدیک به ۸ سال طول کشیده است

توسعه Helldivers 2 نزدیک به ۸ سال طول کشیده است

[ad_1]

یوهان پیلستد (Johan Pilestedt)، مدیرعامل استودیوی اروهد گیم (Arrowhead Game)، اعلام می‌کند که عنوان Helldivers 2 برای «هفت سال و ۱۱ ماه و ۲۶ روز» در دست ساخت بوده است.

تبلیغات

عنوان Helldivers 2 از استودیوی بازی‌سازی اروهد گیم هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است و در حال حاضر شروعی قوی دارد. با وجود برخی مشکلات در زمان راه‌اندازی، بازی به ۱۵۵۹۲۶ بازیکن همزمان در پلتفرم استیم (Steam) رسیده. همزمان با این موفقیت‌ها، مدیرعامل استودیو، یوهان پیلستد، اعلام کرد که ساخت این دنباله نزدیک به هشت طول کشیده است. او در توییتی نوشت:

Helldivers 2 بالاخره راه‌اندازی شد؛ هفت سال و ۱۱ ماه و ۲۶ روز از زندگی‌ام را صرف ساختن یک بازی کردم که به تداعی داستان‌هایی از فیلم‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌ام در دوران کودکی می‌پردازد. فیلم‌های گفته شده شامل Starship Troopers می‌شوند که این فرنچایز از آن‌ها الهام گرفته است.

در طول سال‌ها، تیم اروهد گیم همچنین مشغول افزودن محتوا و ویژگی‌های جدید به Helldivers 1 بوده؛ از نسخه‌های توسعه‌یافته گرفته تا Dive Harder Edition با حالت‌های جدیدی مانند Proving Grounds. نسخه Dive Harder Edition در دسامبر ۲۰۱۵ (آذر ۱۳۹۴) راه‌اندازی شد؛ اما به‌روزرسانی‌های دیگری مانند A New Hell با گزینه‌های دشواری اضافی، دشمنان جدید و Stratagem، تا اواخر اکتبر ۲۰۱۸ (آبان ۱۳۹۷) برای بازی منتشر می‌شدند.

در مورد آینده Helldivers 2، توسعه‌دهنده تایید کرده که دشمنان، بیوم‌ها، اهداف و محتوای داستانی جدیدی را به مرور زمان اضافه خواهد کرد. در ضمن برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *