GTA 6, Playstation, PlayStation 5, Rockstar Games, Take Two interactive, Xbox, Xbox Series X/S, اخبار بازی, بازی ویدیویی, نوع پلتفرم

توسعه‌دهنده: ویژگی‌های Red Dead Redemption 2 در GTA 6 نیز حضور خواهند داشت

توسعه‌دهنده ویژگی‌های Red Dead Redemption 2 در GTA 6 نیز.webp

[ad_1]

در جدیدترین اخبار پیرامون بازی مورد انتظار راکستار (Rockstar)، یکی از بازی‌سازان پلی استیشن تأیید کرد که ویژگی‌های Red Dead Redemption 2 در GTA 6 نیز حضور خواهند داشت.

تبلیغات

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 اگر نگوییم بهترین، دست کم یکی از بهترین بازی‌های جهان باز تاریخ ویدیو گیم است؛ عنوانی که پس از عرضه در سال ۲۰۱۸، کماکان هیچ اثر جهان‌بازی یارای رقابت با آن را ندارد. شاید این موضوع پس از عرضه GTA 6 تغییر کند، البته اگر شایعات را درست تلقی کنیم.

به نقل از یکی از بازی‌سازان پلی استیشن، بازی GTA 6 چندین ویژگی فوق‌العاده را از Red Dead Redemption 2 وام گرفته است و Eagle Eye یکی از آن ویژگی‌ها خواهد بود. این ویژگی به شما در پیدا کردن اشیاء قابل تعامل، شخصیت‌ها، ردگیری حیوانات و غیره کمک خواهد کرد. شاید کاربرد Eagle Eye در GTA 6 به مینی-گیم شایعه شده ماهیگیری هم تسری یابد، یا شاید برای شکار کروکودیل از این قابلیت استفاده کنیم!

همچنین قرار است شاهد بازگشت قابلیت تعامل با NPCها باشیم؛ قابلیتی که در Red Dead Redemption 2 باعث می‌شد با فشردن یک دکمه با شخصیت‌های بازی صحبت کوتاهی داشته باشید.

شایعه درباره GTA 6 زیاد به گوش می‌رسد؛ اما چیزی که همه انتظار آن را می‌کشند، تاریخ دقیق عرضه بازی است.

شما بگویید آیا GTA 6 ارزش این همه انتظار را خواهد داشت؟ شما خواهان بازگشت کدام ویژگی خارق‌العاده از Red Dead Redemption 2 هستید؟

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *