آموزش, آموزش گوشی هوشمند و تبلت, نرم افزار و اپلیکیشن

تغییر رنگ لباس در عکس به صورت حرفه ای با گوشی

تغییر رنگ لباس در عکس به صورت حرفه ای با


۷. در پایان روی گزینه‌ی Done ضربه بزنید.

۸. برای ذخیره‌ی عکس جدید Save را انتخاب کنید.

برای اعمال حرفه‌ای‌تر تنظیمات تغییر رنگ لباس در InShot پیشنهاد می‌شود رنگی را انتخاب کنید که به رنگ اصلی لباس شما نزدیک‌تر باشد همچنین می‌توانید تنظیمات ابزارهای مختلف بخش Adjust را تغییر دهید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسید.

نکته‌ی مهم درمورد inShot این است که با تغییر رنگ لباس، جلوه‌ی رنگی جدید روی کل تصویر اعمال می‌شود و این یعنی رنگ صورت و محیط اطراف شما نیز کمی تغییر خواهد کرد. البته با اعمال تنظیمات روشنایی، اشباع رنگ و سایر گزینه‌های موجود در بخش Adjust می‌توان تا حدودی این ایراد را برطرف کرد.

ویژگی Hue در نسخه‌ی رایگان InShot اجازه‌ی ذخیره‌ی تصویر را نمی‌دهد برای استفاده از آن دو راه دارید؛ خرید قانونی برنامه یا استفاده از نسخه‌های کرک‌شده که البته هنگام دانلود این نسخه‌ها باید به منبع دانلود توجه داشته باشید؛ زیرا احتمال آلوده بودن بسیاری از نسخه‌های کرکی رایگان در اینترنت وجود دارد.

تغییر رنگ لباس در عکس با YouCam Perfect

اگر به‌دنبال ابزاری حرفه‌ای برای تغییر رنگ لباس‌ در عکس‌های خود هستید YouCam Perfect یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود که ابزارهای بسیار قدرتمندی برای اینکار و حتی تغییر طرح لباس‌ها ارائه می‌دهد و مهم‌تر از همه رایگان است.

اپلیکیشن YouCam Perfect به‌کمک هوش مصنوعی پیشرفته‌اش، لباس شما را در عکس‌ شناسایی می‌کند تا عملیات تغییر رنگ فقط روی آن اعمال شود و نتیجه‌ی بسیار باکیفیتی ارائه دهد. این برنامه می‌تواند سبک، اشباع رنگ و جزئیات لباس شما را به‌ بهترین شکل ممکن، کاملاً طبیعی و مطابق سلقیه‌‌تان تغییر دهد.

برای تغییر رنگ لباس با YouCam Perfect مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. ابتدا برنامه‌ی YouCam Perfect را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۲. برنامه را اجرا کرده و عکس مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *