اخبار اقتصاد, اخبار ایران, اخبار داخلی, اخبار کوتاه, اخبار یارانه, یارانه معیشتی

تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی ؛ تاریخ جدید واریز یارانه

تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی ؛ تاریخ جدید

[ad_1]

سازمان برنامه و بودجه از تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی خبر داد. طبق این خبر تاریخ واریز مبلغ یارانه هرماه تغییر کرده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.
دولت در قالب طرح فجرانه مبلغ 220 هزار تومان را به عنوان یارانه تشویقی به حساب کالابرگ دهک‌های 1 تا 3 واریز کرد. در این بین و در حالی که دیگر یارانه‌بگیران منتظر دریافت وجه یارانه واریزی هرماه خود هستند، حال سازمان برنامه و بودجه از تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی خبر داده است. طبق این خبر، یارانه ماهانه افراد از ماه جاری، به جای بیستم، به آخر ماه موکول می‌شود. لازم به ذکر است که این روند برای ماه‌های دیگر نیز در نظر گرفته شده است.
بیشتر بخوانید: افزایش یارانه تشویقی خرید کالابرگ ؛ مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی
تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی
در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، ۱۷ بهمن به حساب افراد واریز می‌شود، در همین روز سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.
به نقل از مهر؛ به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.
گفتنی است؛ طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تغییر زمان واریز یارانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *