اخبار کوتاه, اخبار گوشی, اخبار موبایل, شرکت ها, شیائومی, گوشی موبایل

نسخه هری‌ پاتر ردمی توربو 3 شیائومی، جادو را تجربه کنید

با نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3 شیائومی، جادو را تجربه

[ad_1]

شیائومی اطلاع داده است که پیش‌فروش نسخه ویژه “ردمی توربو 3” با موضوع هری‌پاتر در بازار چین آغاز شده است. این نسخه ویژه با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود و با طراحی منحصر به فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. قاب پشتی این نسخه از “ردمی توربو 3” با نمادهای مشهور هاگوارتز و هری پاتر زیبا تزئین شده است که برای طرفداران کتاب‌های جی.کی.رولینگ جذاب خواهد بود. همچنین، ماژول فلش LED آن با طراحی اشاره‌ای به زخم‌های هری پاتر، جلوه ویژه‌ای به آن اضافه کرده است. اما باید توجه داشت که در حالت فنی، این گوشی همانند نسخه استاندارد عمل می‌کند و تغییرات اصلی تنها در زمینه ظاهری و ظرافت‌های بیرونی آن اعمال شده است.

مشخصات نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3

نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3 از پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره می‌برد که همراه با 16 گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 در بهترین تنظیمات عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش با ابعاد 6.67 اینچ و وضوح 2712 در 1220 پیکسل (1.5K) و نرخ نوسازی 120 هرتز است.

نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3

همچنین، این گوشی با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فرعی 8 مگاپیکسلی تجهیز شده است که به طور همیشگی هر لحظه را با جزئیات شگفت‌انگیز به تصویر می‌کشد. این دوربین با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته‌ی استقرار تصویر اپتیکی (OIS) و استقرار تصویر الکترونیکی (EIS)، تضمین می‌کند که تمام عکس‌ها و ویدیوها، بدون افت کیفیت و با وضوح بالا و بدون هیچگونه افت فشار حرکتی ثبت شوند. به علاوه، با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن، می‌توانید عکس‌های سلفی شگفت‌انگیزی بگیرید که شایسته‌ی هر آلبوم عکس جادویی است.

نسخه هری‌پاتر ردمی توربو 3

باتری گوشی Redmi Turbo 3 با نام هری‌پاتری، با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ 90 وات ارائه می‌شود. علاوه بر این، Redmi Turbo 3 با رابط کاربری HyperOS عرضه می‌شود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *