Microsoft, Xbox, اخبار بازی, بازی ویدیویی

اینفلوئنسرهای مطرح Xbox به دنبال شایعات اخیر از حمایت این برند دست کشیدند

اینفلوئنسرهای مطرح Xbox به دنبال شایعات اخیر از حمایت این



پس از انتشار شایعات و گزارش‌هایی مبنی بر عرضه‌ی بازی‌های فرست پارتی Xbox برای پلتفرم‌های رقیب، چندین اینفلوئنسر ایکس باکس به‌طور عمومی حمایت خود را از این برند لغو کردند.

در طول چند روز گذشته شایعاتی پیرامون انتشار چند بازی انحصاری Xbox از جمله Hi-Fi Rush و Indiana Jones روی پلی استیشن به عنوان بخشی از تغییر استراتژی قابل توجه در مایکروسافت منتشر شد. همچنین اخیراً ادعا شده که مایکروسافت حتی در نظر دارد فرنچایزهایی مانند Gears of War و Halo را به پلی استیشن بیاورد.اگرچه این شایعات هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما منجر به واکنش شدید در جامعه ایکس باکس گردیده است. در همین راستا، اینفلوئنسرهای بزرگ ایکس باکس با دنبال‌کنندگان زیاد از اینکه بازی‌هایی که قبلاً به عنوان انحصاری ایکس باکس به بازار عرضه شده بودند در سایر پلتفرم‌های کنسولی در دسترس قرار گیرند، ناراضی هستند.Klobrille، اینفلوئنسر و منبع داخلی ایکس باکس، تایید کرده است که به دنبال این شایعات، تعدادی از اینفلوئنسرهای مطرح اقداماتی را برای بسته کردن حساب خود انجام داده‌اند. Klobrille یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌ها در جامعه Xbox است که بیش از ۱۵۸۰۰۰ دنبال کننده در توییتر دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، سارا باند رییس برند ایکس باکس، و تقریباً کل تیم رهبری بازاریابی و روابط عمومی اشاره کرد. کلوبریل در روز دوشنبه اعلام کرد که تغییر احتمالی در استراتژی مایکروسافت باعث شده است که اینفلوئنسرها در حمایت خود از برند ایکس باکس تجدید نظر کنند.Klobrille در این باره گفت:پایه اصلی Klobrille بودن همیشه اعتماد و اعتبار برندی بود که از آن برای مسیر پیشرو حمایت می‌کنم. همه این سه مورد در حال حاضر در پایین‌ترین سطح خود قرار دارند.من تصمیم گرفته‌ام بسته به آنچه که در آینده وجود خواهد داشت، گام‌های مهمی بردارم و شخصیت Klobrille را کاهش دهم یا در نهایت آن را بازنشسته کنم.Timdog، یکی دیگر از اینفلوئنسرهای مطرح ایکس باکس با ۸۲۰۰۰ دنبال‌کننده که بیشتر در بخش بازاریابی این برند فعالیت می‌کند، در روز دوشنبه یک گفتگوی صوتی ۷ ساعته تحت عنوان «من دیگر طرفدار Xbox نیستم» را پخش کرد.وی در این باره گفت:بسیار آسان است که ببینیم ایکس‌ باکس با این کار سخت‌افزار خود را از بین می‌برد و در قلب آن سهمی می‌گذارد. در واقع هیچ راه برگشتی وجود ندارد و ایکس باکس مرده است.او بعداً در توییتی نوشت:ایکس‌ باکس می‌توانست Game Pass را از بین ببرد و بگوید انحصاری‌های ما را بخرید و روی سخت‌افزار تمرکز کنند. این ۱۰۰ درصد ایده بهتری است تا اینکه بگوییم عناوین انحصاری مانند Halo را روی PS5 قرار دهیم. این باعث عصبانیت می‌شود و حدس بزنید که برای داشتن یک کسب و کار سالم به چه چیزی باز می‌گردید.هیچ چیز تغییر نمی کند جز اینکه من مانند گذشته از آن‌ها حمایت نمی‌کنم. اگر دوست دارید به شما دروغ گفته شود این به خودتان مربوط می‌شود. من مجموعه‌ای از استانداردها را دارم. از آن‌ها عبور کنید و من پاسخ می‌دهم.همچنین یوتیوبر Doc_Dark که خود را «سازنده محتوای جنگ کنسول» معرفی می‌کند، ویدیویی را منتشر کرد که در آن به مدت سه دقیقه درباره شایعات اخیر ایکس باکس آواز خواند. از سوی دیگر، KidSmoove، دیگر اینفلوئنسر ایکس باکس، که توسط مدیران این برند دنبال می‌شود، اعتراض خود را نشان داد.در جاهای دیگر، برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی توییت‌هایی را منتشر کرده‌اند که بیان می‌کنند در حال معامله کنسول‌های خود هستند و یکی از آن‌ها رسیدهایی را نمایش داد که نشان می‌دهد قبلاً این کار را انجام داده‌اند، علی‌رغم اینکه گزارش‌ها هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

در یک اقدام نگران‌کننده‌تر که به هیچ یک از اینفلوئنسرهای ذکر شده در این داستان مربوط نمی‌شود، مدیر ارشد رسانه‌ای ایکس‌باکس تصویری را به اشتراک گذاشت که پیامی را نشان می‌دهد که در آن یک کاربر ناشناس در خصوص این وضعیت برای او آرزوی آسیب دیدن کرده است. فیل اسپنسر روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هفته‌ی آینده چیزهای بیشتری در خصوص آینده‌ی Xbox مشخص خواهد شد. اگر گزارش‌های اخیر صحت داشته باشند، در ظاهر این حرکت نشان‌دهنده تغییر قابل‌توجه استراتژی بازی در مایکروسافت است.نظر شما در این باره چیست؟منبع: Videogameschronicle



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *