اپل, تکنولوژی, گجت, هوش مصنوعی

اپل ویژن پرو برنامه ChatGPT OpenAI را دریافت می کند

اپل ویژن پرو برنامه ChatGPT OpenAI را دریافت می کند

[ad_1]

هوش مصنوعی با واقعیت ادغام می‌شود. پس از iPhone و iPad این بار هدست جدید اپل ویژن پرو برنامه ChatGPT OpenAI را دریافت می‌کند.
OpenAI برنامه ChatGPT خود را برای هدست جدید Apple Vision Pro با مدل GPT-4 Turbo معرفی کرده است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا با هوش مصنوعی از طریق هدست در تنظیمات واقعیت افزوده درگیر شوند.
بیشتر بخوانید: هوآوی در اوایل سال 2024 با پیشی گرفتن از اپل، رتبه اول فروش گوشی‌های هوشمند در چین را به خود اختصاص داد
برنامه ChatGPT در ویژن پرو به کاربران این امکان را می‌دهد که با AI در قالب‌های مختلف از جمله ورودی‌های متنی، صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنند. این یکی از اولین برنامه‌هایی است که از visionOS، سیستم عامل اپل برای Vision Pro استفاده می‌کند. این همکاری با هدف ادغام محتوای دیجیتال با دنیای واقعی طراحی شده است.
اپل ویژن پرو شامل ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Optic ID برای احراز هویت بیومتریک از طریق ردیابی چشم و تشخیص عنبیه، صدای فضایی برای تجربه صدای واقعی و VisionKit برای توسعه برنامه است. اگرچه مشخص نشده که برنامه ChatGPT از چه ویژگی‌هایی استفاده می‌کند اما به هر حال پتانسیل قابل توجهی برای تعاملات هوش مصنوعی با استفاده از ورودی‌های متن، گفتار و بصری وجود دارد.
ادغام ChatGPT با Vision Pro گامی به سوی تعاملات طبیعی و شهودی بین انسان و هوش مصنوعی است. کاربران می‌توانند با بیان دستورالعمل‌ها یا نشان دادن مشکلات به هوش مصنوعی از طریق دوربین هدست، به مسائل پیچیده رسیدگی کنند یا محتوا تولید کنند. این ادغام می‌تواند ویژگی‌های مختلفی ازعیب‌یابی مشکلات مکانیکی گرفته تا برنامه‌ریزی غذا و فعالیت‌های آموزشی را از طریق ورودی مستقیم بصری در اختیار کاربران قرار دهد.
قرار گرفتن ChatGPT در Vision Pro بخشی از استراتژی OpenAI برای گسترش فناوری‌های هوش مصنوعی در چندین پلتفرم است. ChatGPT قبلاً در iPhone و iPad نیز قرار گرفته بود.
به هر حال برنامه ChatGPT به صورت رایگان در فروشگاه برنامه visionOS با اشتراک اختیاری برای ویژگی‌های پیشرفته و پاسخ‌های سریع‌تر در دسترس کاربران قرار گرفته است. این فروشگاه همچنین بیش از 600 برنامه دیگر را نیز ارائه می‌دهد که برای اهداف مختلف طراحی شده‌اند و اکوسیستمی غنی را برای کاربران ویژن پرو تضمین می‌کنند.
یشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی ادغام هوش مصنوعی با اپل ویژن پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *