اخبار کوتاه, ایلان ماسک, پلتفرم ایکس, پلتفرم های اجتماعی, تکنولوژی

استفاده ایلان ماسک از قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس به جای تماس تلفنی

استفاده ایلان ماسک از قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس


ایلان ماسک برنامه بلندپروازانه دیگری در سر دارد. او به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس به جای تماس تلفنی استفاده کند.

ایلان ماسک ثروتمند ترین مرد جهان برای ایکس برنامه های جذابی در نظر دارد. او به تازگی اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس را جایگزین تماس تلفنی کند.

بیشتر بخوانید: کارگر اسپیس ایکس به کما رفت؛ شرکت ایلان ماسک دادگاهی شد

او با انتشار پستی اعلام کرد:« تا چندماه دیگر من از شماره موبایلم استفاده نخواهم کرد و فقط از ایکس برای ارسال پیام و تماس صوتی-تصویری استفاده می کنم.»

به نظر می‌رسد کاربران نسخه پریمیوم ایکس که تاکنون ماهانه هشت دلار برای اشتراک خود هزینه می‌کردند با اضافه شدن این قابلیت می‌توانند با ماسک تماس بگیرند. البته تمام کاربران این پلتفرم تاکنون می‌توانستند با مراجعه به «کمک به کاربران» (Help Center) از کسانی که فالو دارند یا از طریق دایرکت مسیج باهم ارتباط برقرار کرده اند و همچنن کسانی که در فهرست شماره تلفن خود دارند،تماس صوتی و ویدئویی دریافت کنند اما نمی‌توانستند با آنها تماس بگیرند.

ماسک ۱۷۱.۹ میلیون دنبال کننده در برنامه ایکس دارد خود او نیز تاکنون 536 نفر را فالو کرده که اگر همه چی طبق پیش بینی ها پیش برود می‌توانند با او تماس بگیرند. با این حال نیما اوجی یکی از محققان اپلیکیشن معتعد است که عدم استفاده ماسک از شماره تلفنش به دلیل مسائل امینیتی، ممکن نیست.

اوجی در این باره گفت:« کدهای تایید پیامکی که بیشتر اوقات برای احراز هویت دوعاملی به کار می روند، بخش مهمی از فرایندهای آنلاین هستند که در پلتفرم های مختلف به کار می روند. می توان از ایکس برای تماس های صوتی-تصویری استفاده کرد، اما تصور می کنم پیامک هنوز بخشی مهم از ارتباطات است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

 

 



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *