اخبار ایران, اخبار خودرو, اخبار داخلی, اخبار کوتاه, اخبار گوشی, اخبار لنوو, اخبار واردات خودرو, ایلان ماسک, خودرو, سامسونگ, شرکت اسپیس ایکس, شرکت ها, کامپیوتر دسکتاپ, گوشی سامسونگ, گوشی موبایل, لنوو, مانیتور, نمایشگر, هوش مصنوعی, هولوگرام

ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش

Alicia Framis la femme espagnole qui sera la premiere personne

مطلب ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش برای اولین بار در وب سایت تکراتو – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. –

ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش

آلیسیا فرامیس، هنرمند اسپانیایی اعلام کرده که قصد دارد تابستان امسال مراسمی برگزار کند و با هولوگرام ساخته شده توسط هوش مصنوعی ازدواج کند.

هوش مصنوعی ابزار پرطرفدار یک ساله اخیر دیگر به هر زمینه ای راه یافته. اکنون هنرمندی اسپانیایی اعلام کرده که قصد دارد تابستان امسال طی مراسمی با هولوگرامی که هوش مصنوعی ساخته است، ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: دست ایلان ماسک از جایزه 56 میلیارد دلاری کوتاه ماند؛ رأی قاطع یک قاضی

آلیسیا فرامیس اولین زنی است که شریک عاطفی مجازی را انتخاب کرده . او می‌گوید که با این تصمیم قصد دارد بین انسان، هوش مصنوعی و هنر معاصر تعامل ایجاد کند چرا که تاکنون فقط از این ابزار استفاده علمی شده و هیچ ارتباطی با هنر و ماهیت زیبایی شناسی ندارد.

این هولوگرام که «AILex» نام دارد توسط این هنرمند اسپانیایی برای ارضای تمام نیاز های عاطفی اش طراحی شده است. همچنین فرامیس جزئیاتی از رابطه خود با شریک عاطفی مجازی اش را نیز اعلام کرده است.

گرچه هنوز این مراسم یک اجرای هنری تلقی می‌شود اما با این وجود آلیسیا فرامیس اعلام کرده که تابستان امسال در موزه ای واقع در روتردام به طور رسمی با این هولوگرام ازدواج می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ازدواج هنرمند اسپانیایی با یک هولوگرام چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطلب ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش برای اولین بار در وب سایت تکراتو – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – تکراتو – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

Original Article

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *