اخبار کوتاه, اخبار گوشی, اخبار لنوو, سامسونگ, کامپیوتر دسکتاپ, گوشی سامسونگ, گوشی موبایل, لنوو, مانیتور, نمایشگر

گلکسی F14 و گلکسی M14 سامسونگ در نسخه‌های فورجی وارد بازار خواهند شد

Galaxy M14 5G review 114

مطلب گلکسی F14 و گلکسی M14 سامسونگ در نسخه‌های فورجی وارد بازار خواهند شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. –

Galaxy M14 5G review 114

نسخه فورجی گوشی‌های گلکسی F14 و گلکسی M14 سامسونگ در راه هستند. هنوز جزئیات زیادی درباره مشخصات این دو گوشی فاش نشده اما مسلما فاصله زیادی تا عرضه باقی نمانده است.

سال گذشته، سامسونگ از نسخه‌های 5G گوشی‌های گلکسی F14 و گلکسی M14 در هند رونمایی کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسخه‌های 4G LTE این گوشی‌ها در هند است. صفحات پشتیبانی هر دو گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند فعال شده‌اند و این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره دارد.

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

نسخه 4G گلکسی F14 و گلکسی M14 سامسونگ

همان‌طور که گفته شد به تازگی صفحات پشتیبانی برای دو گوشی جدید سامسونگ یعنی Galaxy F14 4G (با شماره مدل SM-E146B) و Galaxy M14 4G (با شماره مدل SM-M146B) در وب‌سایت رسمی سامسونگ ظاهر شده است.

گلکسی F14

از آنجایی که تنها یک دفترچه راهنمای کاربر با شماره مدل هر دو گوشی در وب‌سایت قرار گرفته، گفته می‌شود که هر دو گوشی از سخت افزار مشابهی برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، دفترچه راهنمای کاربر طراحی گلکسی F14 4G و گلکسی M14 4G را از جلو و عقب به نمایش گذاشته است.

هر دو گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ (حاشیه‌های قابل توجه و چانه ضخیم) با یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی هستند. در پنل پشتی این گوشی‌ها یک ماژول دوربین سه‌گانه عمودی (به همراه NFC) قرار گرفته و در سمت راست نیز یک حسگر اثر انگشت (همان دکمه پاور با عملکرد دوگانه) در کنار دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده است. در بخش پایینی هر دو گوشی یک پورت USB تایپ C به همراه یک جک هدفون و یک بلندگو کار شده و در سمت چپ هم یک درگاه دوگانه (سیم کارت و کارت حافظه microSD) به چشم می‌خورد.

با اینکه این دو گوشی ماه‌های پیش در وب‌سایت صدور گواهی BIS هند فهرست شده بودند، اما تا امروز خبری از عرضه و اطلاعات جدید نبود. به همین دلیل است که هنوز اطلاعات زیادی درباره قیمت و مشخصات گلکسی F14 4G و گلکسی M14 4G در دست نیست، اما مطمئناً قیمت آنها کمتر از نسخه‌های 5G خواهد بود. علاوه بر این، طبق آنچه که در فایل سیستم عامل گلکسی F14 4G در پایگاه اطلاعاتی ذکر شده، این گوشی مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که هر دو گوشی از وایفای 5 و بلوتوث 5.x پشتیبانی خواهند کرد. این دو دستگاه‌ گواهینامه Wi-Fi Alliance را نیز دریافت کرده‌اند که در آن به اندروید 14 اشاره شده، بنابراین این احتمال وجود دارد که گلکسی F14 فورجی و گلکسی M14 فورجی با رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 وارد بازار شوند. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه حداقل سه به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه 4G گوشی های گلکسی F14 و گلکسی M14 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

مطلب گلکسی F14 و گلکسی M14 سامسونگ در نسخه‌های فورجی وارد بازار خواهند شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – تکراتو – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

Original Article

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *