سامسونگ, فناوری, مطالب موبایل

گلکسی A55 و گلکسی A35 در آستانه رخ‌نمایی‌اند؛ اعلام امتیاز تعمیرپذیری

گلکسی A55 و گلکسی A35 در آستانه رخ‌نمایی‌اند؛ اعلام امتیاز

[ad_1]

شعبه‌ی فرانسه‌ی سامسونگ امتیاز رسمی تعمیرپذیری دو گوشی گلکسی A55 و گلکسی A35 را منتشر کرده است. این نخستین‌باری است که غول کره‌ای به‌صورت رسمی وجود این دو گوشی سامسونگ را تأیید می‌کند.

دولت فرانسه برچسب‌های تعمیرپذیری را در سال ۲۰۲۰ برای دستگاه‌های الکترونیکی اجباری کرد. این سیستم رتبه‌بندی پنج دسته‌ی مختلف را شامل می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به دردسترس‌بودن قطعات یدکی و دفترچه‌ی راهنمای تعمیر و عرضه‌ی ابزارهای موردنیاز برای تعمیر اشاره کرد.

گوشی گلکسی A55 سامسونگ موفق‌ شده است امتیاز تعمیرپذیری ۸٫۵ از ۱۰ را کسب کند؛ درحالی‌که گلکسی A54 امتیاز ۸٫۳ را کسب کرده بود. درمقابل، امتیاز تعمیرپذیری دیگر میان‌رده‌ی سامسونگ از ۸٫۳ در گلکسی A34 به ۸٫۴ در گلکسی A35 ارتقا پیدا کرده است.

عامل تأثیرگذار روی افزایش امتیاز گلکسی ای 55 و گلکسی ای 35 این است که سامسونگ می‌خواهد قطعات دو گوشی یادشده را برای مدت‌زمان طولانی‌تری روانه‌ی بازار کند.

همچنین، سامسونگ دسترسی بهتر به ابزارهای تعمیر را فراهم خواهد کرد و قطعات یدکی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد فروخت. در کمال تعجب، گلکسی A35 در بخش جداسازی قطعات امتیازی کمتر از نسل قبل دریافت کرده است.

مقاله‌های مرتبط

شایعه‌ها می‌گویند گوشی گلکسی A55 سامسونگ با پردازنده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ و نمایشگر ۶٫۵ اینچ فول اچ‌دی پلاس ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. گلکسی A35 نیز احتمالاً پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ و نمایشگر ۶٫۶ اینچ فول اچ‌دی پلاس ۱۲۰ هرتز و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

در‌حال‌حاضر، قیمت گلکسی A55 و قیمت گلکسی A35 سامسونگ را نمی‌دانیم؛ اما احتمال افزایش قیمت گوشی های مذکور درمقایسه‌با نسل فعلی وجود دارد. گفته می‌شود که تاریخ رونمایی این گوشی‌ها برای اواخر اسفند برنامه‌ریزی شده است. این دو بدون شک وارد فهرست بهترین گوشی میان رده می‌شوند.

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *