FromSoftware, اخبار بازی, بازی ویدیویی

میازاکی در مورد سپردن پروژه‌های FromSoftware به دیگر کارگردانان صحبت می‌کند

میازاکی در مورد سپردن پروژه‌های FromSoftware به دیگر کارگردانان صحبت

[ad_1]

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان Elden Ring، در مصاحبه‌ای با IGN گفت: «فکر می‌کنم اگر این کار را انجام دهیم، ترجیح می‌دهم از نقش نظارتی نیز فاصله بگیرم».

تبلیغات

میازاکی به طور غیرقابل اجتنابی با فرام‌سافتور (FromSoftware) مرتبط است؛ به گونه‌ای که به ندرت همچنین ارتباطی را بین بقیه کارگردان‌ها با استودیوها شاهد هستیم. او با کارگردانی بازی‌های Demon’s Souls ،Dark Souls ،Bloodborne ،Dark Souls 3 ،Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring مسئول برخی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های این استودیو در یک و نیم دهه اخیر بوده.

با این حال، ممکن است این روند در آینده ادامه نداشته باشد. میازاکی در مصاحبه‌ای با IGN گفت احتمال زیادی وجود دارد که مسئولیت کارگردانی پروژه‌های آینده Soulslike را به افراد دیگری در استودیو واگذار کند و حتی از وظایف نظارتی برای آن عناوین هم فاصله بگیرد. او گفت:

بله، فکر می‌کنم به احتمال زیاد شاهد کارگردانان جدید در آینده خواهیم بود و اگر این کار را انجام دهیم، ترجیح می‌دهم از نقش نظارتی نیز فاصله بگیرم و به آن‌ها فرصت برای جهت‌دهی و کنترل کامل روی پروژه‌ها را بدهم. فکر می‌کنم این بهترین و راحت‌ترین راه برای آن‌ها است تا در آن محیط و با آن پروژه‌های جدید شکوفا شوند.

میازاکی کارگردان Dark Souls 2 نبود؛ اما به عنوان ناظر در این پروژه حضور داشت. او با نگاه به گذشته، این موضوع را یک پشیمانی کوچک می‌داند و آن را نقش نظارتی می‌نامد. او گفت:

من از بسیاری از پروژه‌هایی که در آن‌ها کارگردان هستم لذت می‌برم؛ بنابراین فکر می‌کنم نقش نظارتی برای من چیزی است که به آن عادت نکرده‌ام و شاید خیلی هم مناسب من نباشد.

محتوای بزرگ بعدی فرام‌سافتور، بسته‌ الحاقی مورد انتظار Elden Ring: Shadow of the Erdtree است. همچنین میازاکی گفته استودیو قصد دارد بازی‌های Armored Core را نیز ادامه دهد؛ حتی اگر هنوز هیچ چیز جدیدی در حال توسعه نباشد.


نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *